loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 275 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

در مکتب ما رسم فراموشی نیست
در مکتب ما عشق هم آغوشی نیست
مهر تو اگر بر هستی ما افتاد
هرگز به سرش خیال خاموشی نیست

---------------------------------


زندگی عشق است عشق افسانه نیست
انکه عشق را افرید دیوانه نیست
عشق ان نیست که کنارش باشی
عشق ان است که به یادش باشی

---------------------------

اي جان خردمندان گوي خم چوگانت
بيرون نرود گوي كافتاد به ميدانت
هرچند نمي سوزد برمن دل سنگينت
گوي دل من سنگيست درجان زنخدانت
جان باختن آسان است اندرنظرت ليكن
اين لاشه نمي بينم شايسته قربانت

----------------------------
هر روز دلم به زیر باری دگر است
در دیده ی من ز هجر خاری دگر است
من جهد همی کنم قضا میگوید
بیرون ز کفایت تو کاری دگراست

------------------------------

من با کمر تو در میان کردم دست
پنداشتمش که در میان چیزی هست
پیداست از آن میان چو بربست کمر
تا من ز کمر چه طرف خواهم بربست

 

تو بودی باور من،تو یار و یاور من
تو بودی عشق اول،رفیق آخر من
تو بودی شور هستی،رفیق خوب مستی
تو بودی کعبه ی عشق،مثل خدا پرستی
-------------------------
من نگويم که به درد دل من گوش کنيد
بهتر ان است که اين قصه فراموش کنيد
عاشقان را بگذاريد بنالند همي مصلحت نيست
که اين زمزمه خاموش کنيد
------------------------
كاش ميشد بر جدايي خشم كرد
شاخه هاي نسترن را با تواضع پخش كرد
كاش ميشد خانه اي از مهر ساخت
مهرباني را در آن سرمشق كرد
----------------------------
زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم
می مخور با همه ** تا نخورم خون جگر
سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم
----------------------
هر چند که پیر و خسته دل و ناتوان شدم
هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم
شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا
بر منتهای همت خود کامران شدم
بقیه در ادامه مطالب....
صدا كن مرا كه صدايت قلب شكسته ام را تسكين ميدهد
صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از ياد نبرده اي مرا
نشسته ام تا شايد صدايم كني
صدايم كني ومحبت بي دريقت را نثارم كني

------------------------------------------

اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست

-------------------------------------

عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستم واز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم

---------------------------------
هر کجا محرم شدی چشم خیانت بازدار
چه بسا محرم که با یک نقطه مجرم میشود
----------------------------

در شبان غم تنهايي خويش
عابد چشم سخنگوي توام
من در اين تيره شب جانفرسا
زائر ظلمت گيسوي توام
چه میشد که در کتاب زمانه حدیثی به نامه جدایی نمیشد؟
جدایی اگر بود یارب چه میشد؟
میان دو دل آشنایی نمیشد؟
نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم
---------------------------------
نگاهم مثل یک مرغ مهاجر
به دنبال حضورت کوچ میکرد
به غیر از انتظارت قلب من را
کسی اینگونه بی طاقت نمی کرد
------------------------------------
من ندانم كه كیم من فقط می دانم
كه تویی شاه بیت غزل زندگی ام
--------------------------------
مدامم مست ميدارد،نسيم جعد گيسويت
خرابم ميكند هر دم فريب چشم جادويت
منو باد صبا،مسكين ،دو سرگردان بي حاصل
من از افسون چشم مست و او از بوي گيسويت..
-----------------------------------
کاش میشد با تو بودن را نوشت
تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت
کاش میشد روی این رنگین کمان
می نوشتم تا ابد با من بمان
-----------------------------
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد
اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد
--------------------------------
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست.
-------------------------------------
کلاس عشق ما دفتر ندارد
شراب عاشقي ساغر ندارد
بدو گفتم که مجنون تو هستم
هنوز آن بي وفا باور ندارد
--------------------------------
هر كي اومد پيش من يه ذره جاتو نگرفت
هيچ ادايي جاي اون نازو اداتو نگرفت
پيش هر نقاشي رفتم تو رو نقاشي كنه
روي هر بومي زدم رنگ چشاتو نگرفت
دوستان را ياد کردن عار نيست
يک اس ام اس کمتر از ديدار نيست
دوستان را دوستي کن در حيات
بعد مردن دوستي در کار نيست
-------------------------
شهاب یاد تو در آسمان خاطر من خط زر کشید بیا
ز غضه تو رنگ من و رنگ شب پرید بیا
--------------------------------
تو مثل راز بهاري و من رنگ زمستانم.
چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم
----------------------------
با تو از خاطره ها سرشارم
. با تو تا آخر شب بیدارم
. عشق من دست تو یعنی خورشید.
گرمی دست تو را کم دارم . . .
----------------------------------
با خيال تو به سر بردن اگر هست گناه
با خبر باش كه من غرق گناهم همه عمر
نيازمند لبت،جان بوسه خواه من است
نگاه كن به نيازي كه در نگاه من است

-----------------------------------

من عطر ياس خوشبو ندارم
درباغ رويا شب بوندارم
قايق زياد است امابراي
به تو رسيدن پارو ندارم
به تو رسيدن شايد طلسم است
من هم چراغ جادو ندارم
---------------------------------
زچشمت چشم آن دارم، که از چشمت نیندازد
به چشمانت قسم،که چشمانم به چشمان تو مینازد

-----------------------------------

دل به دلداران سپردن کارهر دلدار نيست.
من بهتو جان مي سپارم دل که قابل دار نيست
----------------------------------
اي شمع آهسته بسوز كه شب دراز است
اي اشك آهسته بريز كه غم زياد است
زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست
در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست
زندگی آب روانی است روان می‌گذرد
آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد
----------------------------------------

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری
پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری
گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما
شعر غریبی را که گفتم دوست داری
----------------------------
باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد
عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد
--------------------------------------------

سيه چشمي به كار عشق استاد
به من درس محبت ميداد
مرا از ياد برد آخر،ولي من
به جز او عالمي را بردم از ياد

----------------------------------

نگاهي كردي و از خود نگرانم كردي
نگران ،پيش نگاه دگرانم كردي
من نظر باز نبودم،تو به يك چشم زدن
در چراگاه نظر،چشم چرانم كردي


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 2,108
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,108
  • بازدید ماه : 3,504
  • بازدید سال : 51,786
  • بازدید کلی : 682,064