loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 163 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

هرچقد که تونستی قطره های بارون رو جمع کنی . همونقدر دوستم داری

و هر چقدر که نتونستی جمع کنی . بدون همونقدر من تو رو دوست دارم
__________________



کوتاه ترين فاصله براي گفتن دوست دارم فقط يه لبخنده . . . . . . . . . . . نيشتو ببند.

************ ********* ********* ********* ********* *****
بين هزاران ديروز و ميليون ها فردا . فقط يه دونه امروزه . پس از دستش نديم و ازش لذت ببريم و با اين اس ام اس به عزيزانمون بگيم دوستشون داريم.

************ ********* ********* ********* ********* *****
سازنده ترين کلمه((گذشت)) است...آن را تمرين کن. پرمعني ترين کلمه((ما)) است...آن را به کار بر. عميق ترين کلمه((عشق)) است...به آن ارج بده. بي رحم ترين کلمه(( تنفر)) است...با آن بازي نکن. خودخواهانه ترين کلمه((من)) است...از آن حذر کن. نا پايدارترين کلمه((خشم)) است...آن را فرو بر. بازدارنده ترين کلمه((ترس)) است...با آن مقابله کن. با نشاط ترين کلمه ((کار)) است...به آن بپرداز. پوچ ترين کلمه((طمع)) است...آن را بکش. سازنده ترين کلمه((صبر)) است...براي داشتنش دعا...

************ ********* ********* ********* ********* *****
شبي از پشت يک تاريکي غمناک و باراني تو را با لهجه گلهاي نيلوفري صدا کردم. تمام شب براي با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهايت دعا کردم . پس از يک جستجوي نقره اي در کوچه هاي آبي احساس تو را از بين گلهايي که در تنهاييم روئيد با حسرت جدا کردم .

************ ********* ********* ********* ********* *****

هيچوقت به چشمات راز دلت رو نگو چون راز نگه نمي دارد و گريه مي كند

************ ********* ********* ********* ********* *****

لبخند بهانه اي است براي زنده ماندن لحظه هايت سرشار از اين بهانه

************ ********* ********* ********* ********* *****

 

بقیه مطالب در ادامه....

 

اگه خودتو تويه يه اتاق تنگو تاريك پيدا كردي اگه از درو ديوا اتاق خون ميچكيد اگه بوم بوم صدا ميداد ... نترس تو قلب مني؟
---------------------------------------------------------------------
مي دوني فرق تو با خون چيه
خون ميره تو قلب و برميگرده ولي تو ميري تو قلب و برنمي گردي
---------------------------------------------------
دوستي يه حادثه و جدايي قانون است. بيایید حادثه آفرين و قانون شکن باشيم!
------------------------------------------------
تا حالا کفشهات رو نگاه کردی؟ 2 تا عاشق،2 تا همراه، که بی هم ميميرن، با هم خاکی ميشن، بدون هم زير بارون نميرن، کاش آدما هم یکم از کفشاشون ياد بگيرن
----------------------------------------
اگه ديدی يک روز به سيخ کشيدنت، ناراحت نشو... چون خيلی جيگری !
-------------------------------------------
توي قاب سرد اين آينه‌ها، تصوير آدمکی، شکسته بود. آدمک خسته و غمگين و سياه، روبروي آينه نشسته بود. تو چشاش، ابراي بارون زده‌ي تلخ و سياه، رو لباش، قصه‌ی دلتنگي تو، قصه‌ی دلتنگي ما، نشسته بود. کی با دشنه‌هاي کين، کی با داس عشق و دين، بريده ريشه‌هاي، اين آدمک رو از زمين؟ واسه اين آدمک شهر گناه، آسمون ، رنگ رهايی رو نداشت. قفس تيره و تاريکه زمين، واسه‌ي آدمکم جايی نداشت....

 

هيچکس نمي تونه به دلش ياد بده که نشکنه ولي من حداقل مي تونم بهش ياد بدم که وقتي شکست با لبه هاي تيزش دست اوني که شکسته رو نبره
------------------------------------------
بـاهـات نبـودم ، برات که بودم اگه چشمات نبودم ، نگات که بودم ، هـمه ي گـفـتـني هـام فـقط تـو بودي اگه حرفات نبودم ، صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم ، يه راه که بودم اگه گريه نبودم ، يه آه که بودم ، تو خودت مثـل روز آفتابي هستي اگه خورشيد نبودم ، يه ماه که بودم ، مي تونستي واسه من يه چاره باشي توي آسـمـون دل !
--------------------------------------------

لطفا انگشت شستتو بذار روي بند اول انگشت اشارت
بذار ديگه.
خواهش مي كنم.
گذاشتي
اگه گذاشتي
دلم برات اينقدرشده
------------------------------------------
فراموش كن چيزي را كه نميتواني به دست اوري.............و به دست اور چيزي را كه نميتواني فراموش كني
--------------------------------------
با خودم عهد بستم بار ديگركه تورا ديدم،بگويم از تودلگيرم. ولي باز تو را ديدم و گفتم : بي توميميرم تقدیم به عشقم....
---------------------------------------------
علم ثابت كرده كه شكر در آب حل ميشه،پس هيچ وقت زير بارون نرو چون شيرين ترين دوستمو از دست ميدم

 

مهم اين نيست که تو اَد ليست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اينه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشيم، باهم آرشیو زندگي رو دوره کنيم و با هم آف بشيم. امّا بايد يادمون باشه پسورد دوستيمون رو جوري بسازيم که کسي نتونه هکمون کنه!
----------------------------------------------------------------
میدونی فرق تو با راه چیه؟ راه رو باید بری تا به آخرش برسی، اما تو خودت آخرشی...!
-------------------------------------------
مي كنم هرشب دعايي كز دلم بيرون رود مهرت ولي آهسته مي گوييم خدايا بي اثر باشد.
-------------------------------------------
مي دوني چرا رنگ غروب سرخه؟ چون خورشيد وقتي مي بينه من وتو با هم دوستيم آتيش مي گيره
--------------------------------------------------
هیچوقت دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی ، دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی

 

اگر دبير رياضي بودم ثابت مي كردم كه چگونه شعاع نگاهت از مركز قلبم مي گذرد.
اگر دبير ديني بودم ثابت مي كردم بعد از خدا خواهان پرستش توام
اگر دبير زبان بودم به زبان بي زبان مي گفتم خيلي دوستت دارم
اگر دبير جغرافي بودم مي دانستم كه خوش آب و هوا ترين منطقه، آغوش گرم توست
و اگه دبیر شیمی بودم، از اشك چشمانت محلول محبت می ساختم
**************
اينو مي فرستم به سلامتي هر چی گلدونه. به شرط اينكه گل شما باشي و خاكش ما.

**************
هرگز عشق را گدايی نكن، زيرا هيچ گاه چيز با ارزشي به گدا داده نمي شود!

**************
مشترک گرامی! اعتبار دوستی شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد یک بوس ارسال نمایید!

 

**************
مشترک گرامی! اعتبار دوستی شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد یک بوس ارسال نمایید!

**************
از مشاور املاك عشق مزاحم شدم، شما براى قلبتون مستأجر نمی خواهید؟
**************
برو يه سوزن بيار
.
.
باور كن سركاري نيست
.
.
حالا تو سوراخ سوزن رو نگاه كن
.
.
نگاه كردي؟
.
.
دلم برات اينقدر شده!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 174
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 1,856
  • بازدید سال : 50,138
  • بازدید کلی : 680,416