loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 407 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

آیا میدانید، گاج مخفف چیه؟ گیج ترین انسان جهان

آیا میدانید، گاج مخفف چیست؟ گاج = گاگولا اینجا جمعن !

آیا میدانید، فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟

آیا میدانید، هر کاری یواشکیش جذابیتش بیشتره ؟ حالا هر کاری !

آیا میدانید، که هندزفری و گره عاشق ترین زوج در تمام جهان هستن !؟

آیا میدانید، با شمردن حلقه های تن ماهی میتوان به سن کنسرو پی برد!؟

آیا میدانید، تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره !؟

آیا میدانید، بعضی وقتا یه زنِ حسود میتونه 10 برابر FBI تحقیقات انجام بده !؟

آیا میدانید، بزرگترین مرکز پرورش مار در سطح خاورمیانه ، آستین بنده است !؟

آیا میدانید، خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن فقط بشکن ریز میزنن !؟

آیا میدانید، به نوشابه ی نارنجی میگن زرد به نوشابه ی بیرنگ هم میگن سفید !؟

آیا میدانید، همیشه سطح مسابقات از نظر کسی که قهرمان شده بسیار بالا بوده !؟

 

بقیه در ادامه مطالب.....


 

علیرضا بازدید : 190 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

farsnevis_25

 

 

آیا میدانید : که بلندترین بادگیر جهان در یزد به ارتفاع ۳۴ متر قرار دارد ؟
.
.

.
آیا میدانید : طولانی ترین پرواز ثبت شده از مرغ ۱۳ ثانیه است ؟
.
.

.
آیا میدانید : شایع ترین آیتم فراموش شده برای مسافران مسواک است ؟
.
.

.
آیا میدانید : آمریکایی ها روزانه ۴۴ میلیون روزنامه دور میریزند ؟
.
..


آیا میدانید : که یک نوع پشه وجود دارد که در ثانیه هزار بار بال میزند ؟
.
.
آیا میدانید : ماه کامل ، ۹مرتبه درخشانتر و پرنورتر از ماه نیمه است ؟
.
.
آیا میدانید : بازی تنیس در اصل فقط با دست خالی بود ؟
.
.
آیا میدانید : برنج غذای اصلی برای ۵۰ ٪ مردمان جهان است ؟

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 155 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به سلامت زیستی اهمیت می دهید و دوست ندارید به این زودیها گوهر ارزشمند سلامتی را از دست بدهید، فقط کافیست به آخرین دستاوردهای متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقاء) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنید!

آنها می گویند :

۱٫ هرگز سیگار نکشید و اگر میکشید، نیمه آخر آن را به هیچ وجه نکشید.

۲٫ در حمام هیچگاه مستقیما زیر دوش آب گرم نفس نکشید. کلر یک قاتل تدریجی است.

۳٫ هنگام شارژ موبایل ابتدا شارژر را به گوشی وصل کنید و سپس آن را به برق وصل کنید. بهتر است موبایل خاموش باشد.

۴٫ چای بیشتر از یک روز مانده را اصلا ننوشید.

۵٫ هنگام روشن کردن کولر اتومبیل خود ابتدا به مدت حداقل ۵ دقیقه پنجره ها را باز بگذارید و در پمپ بنزین ها هم کولر را خاموش نمایید.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 155 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

در صورتی که در فرودگاه، خانم یا آقا حتی پیرزن یا پیرمردی آمد و از شما خواهش کرد تا ساک یا کیف او را در بارهای خود قرار دهید، چون او ظرفیت بارش تکمیل شده؛ به هیچ وجه چنین درخواستی را قبول نکنید که ممکن است بطور ناخواسته قاچاقچی مواد مخدر شوید و در فرودگاه مقصد دستگیر شده و حتی به اعدام محکوم شوید!

هم اکنون ایرانیان زیادی در کشورهای عربی، مالزی و اندونزی در صف محکومیت قرار دارند فقط بخاطر اینکه مثلا یک خانم به آنها گفته؛ میشه چمدان من را هم شما ببرید؟! آخه من ظرفیت بارهام تکمیل شده!

 

و به این سادگی قاچاقچیان، چمدانهای خودشان را با نام دیگران رد و بدل می کنند تا از گزند دستگیر شدن در امان بمانند در حالیکه فرد ساده لوح گول می خورد و قربانی حمل ناخواسته مواد مخدر می شود!

در فرودگاه ها همیشه مراقب این موارد باشید و سریع تحت تاثیر احساسات ایرانی خود قرار نگیرید که برای شما گران تمام شود! چه بهتر که نه گفتن به خواسته های شوم دیگران را از هم اکنون یاد بگیرید!

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 214 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

حقیقتی کوچک برای آنانی که می خواهند زندگی خود را صد در صد بسازند

اگر

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

برابر باشد با

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶

آیا برای خوشبختی و موفقیت تنها تلاش سخت کافیست؟
تلاش سخت (Hard work)
H+A+R+D+W+O+R+K
8+1+18+4+23+15+18+11= 98 %

 

آیا دانش صد در صد ما را به موفقیت می رساند؟
دانش (Knowledge)
K+N+O+W+L+E+D+G+E
11+14+15+23+12+5+4+7+5= 96 %

عشق چگونه ؟
عشق (Love)
L+O+V+E
12+15+22+5= 54 %

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

علیرضا بازدید : 224 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

چرا میگن طرف مثل بچه خوابش برده در حالیکه بچه ها هر دو ساعت یک بار از خواب بیدار می شن و گریه می کنن؟

چرا وقتی باطری کنترل تلویزیون تموم می شه دکمه های اونو محکمتر فشار میدیم؟

چرا برای انجام مجازات اعدام با تزریق آمپول سمی، از سرنگ استریل استفاده می کنن؟

چرا تارزان ریش و سیبیل نداره؟

آیا میشه زیر آب گریه کرد؟

چطور ممکنه که انسان اول به فضا سفر کرد و بعدا به فکرش رسید که زیر چمدون چرخ بذاره؟

 

بقیه سوال ها در ادامه مطالب....


 

علیرضا بازدید : 185 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (1)

رفتار و طرز برخورد، شالوده و پایه ی موفقیت است. یک انسان سخاوتمند با رفتار و منشی مثبت مطمئناً کامیاب خواهد شد. اگر رفتارتان را تغییر دهید، ادراکتان، اعمالتان و زندگی تان را تغییر داده اید؛ و با تغییر تک تک زندگی ها، دنیا تغییر خواهد کرد. در این ایمیل ۳۰ نوع کار را عنوان می کنیم که هر کدام فقط ۳۰ ثانیه زمان می برد.

تصور کنید اگر میلیون ها یا بیلیون ها انسان روی زمین اگر فقط یکی از این کارها را انجام بدهند، دنیا چطور تغییر می کند! به همین دلیل سعی کردیم راههای جدیدی برای رشد و پیشرفت شخصی شما دوستان پرشین استار را یادآور شویم که می توانید در کمتر از ۳۰ ثانیه آن ها را انجام دهید.

۱٫ تُن صدایتان را تغییر دهید. برای ۳۰ ثانیه سعی کنید نرم تر، آرام تر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرم تر و آرام تر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای ۳۰ ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرام تر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

 

بقیه در ادامه مطالب....


علیرضا بازدید : 209 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)
جزیره مارها در برزیل
جزیره ای در محدوده حاکمیت کشور برزیل که البته کمتر انسانی به آن پای گذاشته است. بر اساس محاسبات انجام شده در هر مترمربع از این جزیره چیزی بین ۱ تا ۵ مار زندگی می کند. انواع مارهای سمی و غیر سمی در انواع اندازه ها مختلف در این جزیره زندگی می کنند. همچنین گونه خاصی از افعی در این جزیره زندگی می کند که مخصوص این جزیره و کشور برزیل است و مسئول نزدیک به ۹۰ درصد از گزش های مرگ بار در برزیل است. سم این مار گوشت اطراف محل گزش را آب می کند. برای بازدید از این جزیره اجازه های مخصوصی نیاز است.

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

علیرضا بازدید : 235 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش فارس نویس به نقل از ۱ پزشک ، لری پیچ، سرگوی برین و اریک اشمیت، از طریق یکی از شرکت‌هایی که در مالکیت دارند، یک پیشنهاد ۳۳ میلیون دلاری برای خرید یک ساختمان بزرگ تاریخی ارائه داده‌اند، ارزش این پیشنهاد ۳۳ میلیون دلار است و ساختمان مورد نظر ساختمان «هنگار وان» است که زمانی در «مانتین ویو»ی کالیفرنیا پذیرای هواپیماهای بزرگ بود.

این ساختمان هم‌اکنون در مالکیت ناسا است. رؤسای گوگل هم‌اکنون ۸ هواپیمای جت شخصی دارند، آنها در قسمتی از درخواست خریدشان، متقاضی استفاده از دو سوم فضای ساختمان «هنگار وان» برای جت‌های شخصی‌شان شده‌اند.
بقیه در ادامه مطالب......

 

علیرضا بازدید : 173 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

۱٫ ترول (Troll)
ترول به افرادی گفته می شود که در تالارهای گفتگو در پاسخ به پرسشی کاملا عادی تلاش می کنند تا با جلب نظر، ایجاد تشنج یا بیان مطالب توهین آمیز، دیگران را برنجانند.

یک باور این است که نام ترول از موجودی افسانه ای گرفته شده که زشتی و توهین و آزار از ویژگی هایش است. اما باور مهمتر و قوی تر این است که این واژه از فعل troll به معنای چرخاندن یا دایره وار حرکت کردن است و به تکنیکی در ماهیگیری برمی گردد که در آن طعمه به آرامی به دنبال قایق کشیده می شود و روی آب شناور است تا بتواند ماهی را بدون تشویش و نگرانی به دام بیاندازد.

نحوه عملکرد ترول های اینترنتی هم دقیقا به همین شکل است و هدف آنها هر چه که باشد در نهایت جلب نظر دیگران است.

 

 

۲٫ اسپم (Spam)
به سوءاستفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند ایمیل، مسنجر، گروههای خبری ایمیلی، فکس، پیامک و غیره برای ارسال پیام به تعداد زیاد و به صورت ناخواسته اسپم گفته می شود.

اسپم در واقع عنوان علامت تجاری تولیدات گوشت بسته بندی محصولات غذایی معروف «هرمل» است و نام یکی از محصولات گوشتی کمی بود که در دوران جنگ جهانی دوم جیره بندی نداشت و به همین خاطر به طور گسترده در دسترس عموم قرار می گرفت.

این واژه بعد از مدتی در یک برنامهٔ طنز تلویزیونی انگلیسی به نام میدان پرواز پی تون مورد استفاده قرار گرفت که در آن اسپم به شیوه ای غیرمعمول و طنز گونه در فهرست غذاهای رستوران تکرار شده بود.

هزینه اندک، مهمترین انگیزه بسیاری از شرکت های تبلیغاتی دنیا برای استفاده از اسپم یا همان ایمیل های ناخواسته ای است که این روزها به وفور یافت می شود. قانون قوی و مشخصی نیز برای جلوگیری از این نوع مزاحمت ها در دنیای مجازی وجود ندارد.

 

بقیه در ادامه مطالب.....

 

 

علیرضا بازدید : 245 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

جذاب ترین جاده های ایران + عکس

 

۱٫ جاده هراز

 

نام هراز را بارها و بارها شنیده اید. نامی که بیشترین خاطره شما را در جاده های شمال رقم می زند. اما پیشنهادی برای شما دارم که هراز را نه به عنوان یک جاده که به عنوان دنیایی پرماجرا در خاطرات سفری شما ثبت می کند. این بار که قصد شمال کردید، یک روز از برنامه‌تان را در خود جاده بگذرانید. در جاده‌ای که سرشار از پدیده‌های طبیعی و جذاب است. هراز دارای جاذبه‌هایی مانند دره گل زرد،‌ آبشار ملک بهمن، آبگرم لاریجان، منظریه،‌ استله سر،‌ آبگرم بایجان و اسک است. هر کدام از این جاذبه‌ها پتانسیل میزبانی شمار زیادی از طبیعت‌گردان و گردشگران را داراست. شما هم اگر قصد سفر طولانی مدت ندارید، کوله‌هایتان را ببندید و جاده هراز را زیر پای خود میهمان کنید.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

Unknown Object

 

علیرضا بازدید : 187 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

شهر ممنوعه (Forbidden City)؛ مجموعه معماری*های باستانی درخشان و سحرآمیز چین در مرکز بجینگ (پکن) پایتخت این کشور قرار دارد

ir690 دانستنی ها(شهر ممنوعه را بشناسید!) (31)

این اثر در جهان دارای شهرتی فراوان است. شهر ممنوعه در معماری*های خاندان باستانی چین یک مروارید است و در جهان پردامنه*ترین و کامل ترین مجموعه معماری*های چوبی باستانی به شمار می*رود.یونسکو در سال ۱۹۸۷ شهر ممنوعه بیجینگ را در فهرست میراث جهانی به ثبت رساند. این اثر تاریخی در سال ۱۴۰۶ میلادی به دستور جو دی؛ دومین امپراتور سلسله مینگ به مدت ۱۴ سال ساخته شد.

 

تا سال ۱۹۱۱ میلادی که سلسله چینگ از بین رفت به مدت ۵۰۰ سال ۲۴ امپراتور در شهر ممنوعه اقامت داشتند و امور کشور را سر و سامان می*دادند.مساحت شهر ممنوعه بیجینگ ۷۲۰ هزار متر مربع، طول آن از جنوب تا شمال یک هزار متر و عرض آن از شرق تا غر ب ۸۰۰ متر است.طراحی شهر ممنوعه از نمای کلی تا ریزترین جزییاتش طوری انجام شده که بازتابی از مقاصد فلسفی و مذهبی و نمادی از عظمت و قدرت امپراطور باشد. مانند رنگ زرد: رنگ امپراطور است که تقریبا در تمامی سقف*ها از آن استفاده شده است.شهر ممنوعه بزرگترین مجموعه کاخ باقیمانده در جهان است.

 

بقیه در ادامه مطالب….

 

 

علیرضا بازدید : 148 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید برای شما جالب باشد که بزرگترین برندهای امروز، بعضا، توسط افراد معمولی، اما با یک عزم راسخ پدید آمده اند. خواهید دید که همه چیز از هیچ، به وجود آمده. البته امروز قرار نیست داستان خلقت هر کسب و کار را از سیر تا پیاز برای همدیگر تعریف کنیم.

برای اینکه تصویر بهتری از نتیجه ی تلاش این کارآفرینان داشته باشید، به ارزش برند هر کدام از این کسب و کارها هم (به دلار) اشاره ای می کنیم. این ارزش گذاری از طریق اینتربرند که بزرگ ترین سازمان در دنیا برای رتبه بندی برندهاست، انجام شده. ارزش برند، یکی از سرمایه های غیرقابل لمس یک کسب و کار به شمار می رود؛ یعنی میزان پولی که سرمایه دارها برای نام تجاری یک کسب و کار (و نه کل کسب و کار) حاضرند، بپردازند.

● نایک – تولیدکننده کالاهای ورزشی

ارزش برند: ۱۳٫۷ میلیارد دلار

تأسیس با نام کالاهای ورزشی روبان آبی توسط فیلیپ نایت و ویلیام بوورمن (۱۹۶۴)

«فیلیپ نایت»، بعد از تمام کردن مدرسه ی بازرگانی در سال ۱۹۶۲ تصمیم گرفت سفری به ژاپن داشته باشد. آنجا با یک شرکت تولیدکننده ی کفش ورزشی ژاپنی آشنا شد به نام اونیتسوکا تایگر. فیلیپ که قبلا در دانشگاه اورگان، دو میدانی کار بود، قبول کرد که کفش های آن تولیدکننده را در مقیاس کوچک، وارد بازار امریکا کند و یک شرکت به نام کالاهای ورزشی روبان آبی ثبت کرد و متعاقب آن یک سفارش دویست تایی به اونیتسوکا تایگر داد، کفش ها را در زیرزمین خانه ی پدری انبار کرد و با پرسه زدن در رویدادهای ورزشی محلی سعی کرد آنها را به فروش برساند.

nike logo دانستنی ها(تاریخچه و ارزش مالی شرکت های مشهور دنیا) (30)

در قدم بعدی، فیلیپ با مربی سابق دو میدانی خودش، بیل بوورمن، شریک شد. آن سال، آنها توانستند ۱۳۰۰ جفت کفش را به ارزش ۸۰۰۰ دلار بفروشند. سال بعدی فروش آنها به ۲۰ هزار دلار رسید و سال بعدتر حتی توانستند مغازه ای را برای خرده فروشی اجاره کنند تا لازم نباشد کارمندهای معدودی که برای آنها کار می کردند با ماشین هایشان دوره بیفتند و به رویدادهای ورزشی سرک بکشند.

ارتباط روبان آبی با شرکت ژاپنی تا سال ۱۹۷۱ ادامه داشت. فیلیپ و بیل کم کم آماده می شدند، خط تولیدی خودشان را راه اندازی کنن. یک لوگو طراحی کردند که تا امروز هم لوگوی شرکت است و اسم «نایک» را با الهام از الهه ی پیروزی یونان قدیم برای کسب و کارشان انتخاب کردند.

free دانستنی ها(تاریخچه و ارزش مالی شرکت های مشهور دنیا) (30)

 

بقیه در ادامه مطالب…..

 

 

علیرضا بازدید : 234 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر شما به تنهایی سفر می‌کنید و یا عادت دارید تنها با یک کوله پشتی با دوستانتان به جاده بزنید و سفر را آغاز کنید، اگر چه کاری بسیار جذاب و دلپذیر را انجام میدهید اما باید مواظب باشید تا از برخی شهرها دوری کنید.

فارس نویس: در ادامه لیستی از ۱۰ شهر خطرناک جهان ( با توجه به اطلاعاتی که از سایت‌های جنایی و آمارهای جهانی استخراج شده اند انتخاب گردیده اند) ارائه شده است. نکته جالب توجه این است که علیرغم هشدارهای جهانی خیلی از این شهرها از مکانهایی است که ایرانیان خیلی به آنها رفت و آمد می‌کنند.

free

۱٫بانکوک

تایلند مقام اول در جهان در زمینه فرآوری مواد افیونی را داراست. بانکوک مسیر اصلی ترانزیت مواد مخدر در جهان است. بر طبق آمار سال گذشته تنها در بانکوک ۲۰۰۰۰ فقره تجاوز، ۱۳۵۰۰ فقره سرقت و ۵۰۰۰۰ جنایت منجر به قتل انجام شد. تمام این عوامل دلایلی است تا علاوه بر قرار گرفتن بانکوک در لیست ۱۰ شهر خطرناک جهان شما را از رفتن به این شهر بر حذر بداریم.

free

 

اسامی بقیه شهر ها در ادامه مطالب....

 

علیرضا بازدید : 248 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

غلب مردم دو جور سن دارند: سن شناسنامه‌ای و سن بدن یا سن واقعی. به عبارت دیگر عملکرد و ظاهر بدن شما می‌تواند به شکل باورنکردنی جوان‌تر یا مسن‌تر از سن شناسنامه‌ای‌تان باشد. برای این‌که بدانید سن واقعی‌تان چقدر است سوالات این پرسشنامه را تکمیل کرده و سن واقعی‌تان را به‌دست آورید.

 

اغلب مردم دو جور سن دارند: سن شناسنامه‌ای و سن بدن یا سن واقعی. به عبارت دیگر عملکرد و ظاهر بدن شما می‌تواند به شکل باورنکردنی جوان‌تر یا مسن‌تر از سن شناسنامه‌ای‌تان باشد. این بستگی به این دارد که چطور زندگی کرده باشید. ایده آل این است که سن واقعی و سن شناسنامه‌ای شما با هم یکی باشد یا این‌که شما جوان‌تر از سن‌تان باشید. برای این‌که بدانید سن واقعی‌تان چقدر است سوالات این پرسشنامه را تکمیل کرده و سن واقعی‌تان را به‌دست آورید. سپس راهبردهای مطرح شده را دنبال کنید تا بتوانید ساعت تغییرات فیزیکی را به عقب برگردانید.

 

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 725 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چند واقعیتی که چندان برای ما قابل توجه نیستند اما وجود دارند و صحت دارند رو لیست کرده که در این پست ۲۰ تا از مهمترین و جالبترین اونا رو ترجمه کردم. در مورد صحت و سقم قضیه هم ، همه چیز پای منبع هست .
۱- وقتی ماه دقیقآ بالای سر شماست وزن شما مقداری کمتر از سایر وقتهاست .
۲- آدامس خوردن موقع پوست کردن پیاز از اشک آمدن شما جلوگیری می کند .
۳- چشمان شما در همان سایز موقع تولد باقی می مانند اما رشد بینی و گوش هیچ وقت متوقف نمی شود .
۴- الکساندر گراهام بل مخترع تلفن هیچ وقت با اختراعش با مادر و همسرش صحبت نکرد چون هردو ناشنوا بودند .
۵- ‘. I am’ کوتاهترین و کاملترین جمله زبان انگلیسی هست .
۶- ‘ Bookkeeper ’ تنها کلمه در زبان انگلیسی است که سه حرف دوبار پشت سرهم در آن تکرار شده است .
“o,k,e”


7- دست راست هر فرد به طور میانگین ۹ سال بیشتر از دست چپش در طول زندگی کار می کند .
۸- اگر همه مردم چین پشت سرهم در یک خط راه بروند این خط هیچگاه به خاطر سرعت رشد جمعیت تمام نمی شود .

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 265 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

سه نکته درباره تمرین های قدرتی وجود دارد که لازم است شما بدانید.

اشتباه اول: ثابت نگهداشتن برنامه ورزشی

در حقیقت، اگر شما یک برنامه ورزشی را بارها و بارها انجام بدهید، ماهیچه های شما به سادگی با آن خو می گیرند(خود را با آن حرکت ها تطبیق می دهند)، در این صورت پیشرفت شما کند خواهد شد زیرا در هر بار تمرین فقط تعداد محدود و مشخصی از رشته های ماهیچه ای شما تحریک شده و فعالیت می کنند. در صورتی که اگر شما عضلات خود را متناوبا تحت حرکات و فعالیتهای با زوایای مختلف قرار بدهید، شمار بسیار زیادتری از رشته های عضلانی شما به فعالیت واداشته شده و نتیجه بسیار بهتری از نظر تناسب و قدرت به دست خواهید آورد.

 

رفع اشتباه:

برای هر گروه از عضلات، ۲ یا ۳ تمرین اضافی دیگر یاد بگیرید، این حرکات اضافی در زوایای مختلف و با وسایل متفاوت انجام بشوند.(اگر برای یاد گرفتن دستور این حرکات ، دسترسی به مربی ندارید ، کتابها و فیلم های آموزشی زیادی در این مورد وجود دارند.) به عنوان مثال، اگر شما به طور معمول عادت دارید که حرکت پرس سینه دمبل را روی یک نیمکت افقی انجام بدهید، این حرکت را روی سطح شیب دار هم امتحان کنید. اگر معمولا از ماشین پرس سینه استفاده می کنید، پرس سینه دمبل یا پرس نیمکت با یک هالتر را هم امتحان کنید. فهرست حرکت های خود را گسترش بدهید به طوری که قادر باشید کل حرکتهای خود را هر ۶ تا ۸ هفته عوض کنید.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 195 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)
عکاسی در شب می‌تواند عکس‌هایی زیبا و دیدنی را برایتان به ارمغان بیاورد. خیابان‌های شهر در رنگارنگ‌ترین زمانشان هستند، هنگامی که چراغ‌های رنگارنگ خیابان‌ها روشن هستند.
غروب آفتاب رنگ‌های درخشانی را می‌سازد که می‌تواند منظره‌ی زیبایی را برایتان به منظور عکاسی در شب ایجاد کند. شما می‌توانید عکس‌های در نور کم شب را به کمک یک اس‌ال‌آر و کیت‌لنزی که به همراه آن گرفته‌اید بگیرید. همه اس‌ال‌آرها نیازهای مقدماتی برای عکاسی در شب را دارند. دوربین‌های کامپکت «فشار بده و بگیر» یا point and shot که دارای تنظیمات دستی باشند نیز می‌توانند برای این‌کار استفاده شوند. در ادامه چند نکته مقدماتی برای گرفتن عکسای زیبا در شب و یا نور کم ارائه می‌شود.

 

 
از سه پایه استفاده کنید
اولین چیزی که شما به آن احتیاج دارید یک سه‌پایه است، حتی اگر حمل کردن آن ناراحت کننده و دردناک باشد. در عوض، این کار بهترین راه برای مطمئن شدن این مسئله است که عکس‌‌هایی که در نور کم می‌گیرید شارپ خواهند بود. تعدادی از دوربین‌های جدید دارای قابلیت کاهش لرزش هستند که به شما عکس‌هایی شارپ در سرعت کم شاتر می‌دهند. اما همچنان استفاده از سه پایه بهترین گزینه برای داشتن عکس‌هایی شارپ‌تر در نور کم خواهد بود. شما به راحتی می‌توانید سه‌پایه‌ای متناسب با بودجه‌ی خود پیدا کنید، ولی حتما مطمئن شوید که این سه‌پایه توانایی حمل وزن نهایی دوربین و لنزتان را داشته باشد و به اندازه‌ی کافی برای حمل کردن راحت باشد.
بقیه در ادامه مطالب....

 

علیرضا بازدید : 203 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

مهر: گروهی از دانشمندان فرانسوی و اسکاتلندی در بررسی‌های خود نشان دادند که پر سر و صدا ترین جانور روی زمین حشره کوچکی به نام “قایقران آبی” است.

این حشره که “قایقران کوچک آبی” یا Micronecta scholtzi نامیده می‌شود کمتر از ۲ میلیمتر طول دارد اما این جانور کوچک پر سر و صداترین حیوان روی زمین است.

این حشره آبزی که در اروپا بسیار دیده می شود می‌تواند صدایی به بلندی ۹۹٫۲ دسی بل تولید کند. به طوریکه صدای تولید شده توسط این “قایقران کوچک” برابر با صدای یک ارکستر زنده است. گونه نر این حشره برای جذب ماده و جفت‌گیری این صدا را با اندامهای خود تولید می‌کند.

محققان فرانسوی و اسکاتلندی به سرپرستی “جیمز ویندمیل” از دانشگاه “استراتسلاید” به این کشف دست یافتند. این دانشمندان با قرار دادن میکروفن‌های ویژه‌ای در زیر آب توانستند صداهای پرقدرت این حشره را ضبط کنند.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 155 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا می دانستید که سالهاست آب روانی در زیر حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم (س) جاریست ؟

همان آبی که بر فرزندان پیامبر در ظهر عاشورا ۱۴ قرن پیش بستند، امروز در حرم قمر بنی هاشم، به طرز معجره آسایی نابینا را بینا می کند، بیمار سرطانی را شفا می دهد و از ۵۰ سال قبل تاکنون این آب در یک سطح ثابت مانده و هر چه از آن استفاده می شود نه کم و نه زیاد می‌شود.

شیخ عباس ۷۴ ساله ، که ۳۶ سال خادم حرم حضرت عباس علیه السلام است در مورد جریان آب دور قبر علمدار کربلا گفت: قبلا دو چشمه در سرداب مطهر وجود داشت که از ۴۰۰ سال قبل که آب لوله‌کشی نبود این آب مرتب می‌جوشیده و از یک طرف وارد و از طرف دیگر خارج می‌شد که مزه و طعم آن آب از بهترین آب معدنی امروز هم بهتر بود و آن سرداب پله داشت. مردم می‌آمدند و از آن آب به عنوان تبرک استفاده می‌کردند و آب در تابستان خنک و در زمستان گرم بود … از ۵۰ سال قبل تاکنون این آب در یک سطح ثابت مانده و هر چه از آن استفاده می شود نه کم و نه زیاد می‌شود.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

علیرضا بازدید : 161 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

چه تعداد انسان‌ تا به حال روی کره زمین زندگی کرده‌اند؟ به عبارت ساده‌تر اگر هیچ انسانی از ابتدای پیدایش این گونه، نمی‌مرد، حالا روی کره زمین چند نفر انسان وجود داشت؟


وبلاگ “یک پزشک” نوشت: امسال جمعیت کره زمین، از هفت میلیارد تجاوز می‌کند. سازمان ملل پیشبینی می‌کند که سال ۲۱۰۰ جمعیت دنیا به ۱۰٫۱ میلیارد نفر برسد.
دویست هزار سال قبل، گونه انسان در خاک آفریقا ظاهر شد، اما ۱۹۰ هزار سال طول کشید تا جمعیت انسان‌ها به چهار میلیون نفر برسد. بله؛ تا همین ده هزار سال قبل کل جمعیت دنیا به اندازه آدم‌هایی بود که هر روز صبح با متروی شهر نیویورک جابجا می‌شوند!
اما با آغاز قرن نوزدهم و روند صنعتی شدن، جمعیت انسان‌ها به ناگهان افزایش یافت و به یک میلیارد نفر رسید. این افزایش جمعیت تنها به خاطر افزایش تولدها نبود، بلکه افزایش طول عمر آدم‌ها هم عامل مهمی بود. در دهه‌های اخیر هم با اینکه میزان کاهش یافته است، اما به خاطر پیشرفت دانش پزشکی، طول عمر انسان‌ها بسیار بیشتر شده است و بنابراین بر جمعیت دنیا افزوده می‌شود.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 186 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آیا میدانستید که ارتفاع برج ایفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط ۱۶ ساتنی متر تغییر میکند ؟

آیا میدانستید که بیشترین روزنامه در چین به چاپ میرسد، روزانه ۱۰۰ میلیون یا ۱۰ ٪ روزنامه جهان ؟

آیا میدانستید که ۱۳۰۰ کره زمین در سیاره مشتری جای می گیرد ؟

آیا میدانستید که ملت آمریکا بطور میانگین روزانه ۷۳۰۰۰ متر مربع پیتزا می‌خورند ؟

آیا میدانستید که در تهران روزانه ۲۷ نفر به خاطر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند ؟

آیا میدانستید که تعداد چینی‌های که انگلیسی بلدند، از آمریکایی‌های که انگلیسی بلدند، بیشتر است ؟

آیا میدانستید که وزن کوه یخی متوسط الحجم ۲۰ میلیون تن است ؟

آیا میدانستید که سریعترین قطار دنیا ۵۸۱ کیلومتر سرعت دارد که این نوع قطارها در ژاپن وجود دارند ؟

آیا میدانستید که قدیمترین بنا در شمال توکیو است که ۵۰ هزار سال قدمت دارد ؟

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

علیرضا بازدید : 179 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

وقتی که از انرژی باد صحبت می شود توربین های بلند با پره های کشیده در ذهن تداعی می شود که با سرعت باد می چرخند و از چرخش آنها ژنراتور ها برق تولید می کنند.

 

یک شرکت به نام Zena با ارائه سیستمی نوین قصد دارد جایگزین بهتری برای این توربین ها ارائه کند.در این متد جدید دیگر خبری از توربین های بلند و پره های خطر ناک نیست که گاها پرندگان زیادی در حین پرواز به آنها برخورد کرده و دچار سانحه می شوند.

 

یک برج بلند شش ضلعی به ارتفاع ۵۰ متر جای این توربین ها را می گیرد. جریان باد از هر شش ضلع به داخل این برج مکیده می شود و پس از فشرده سازی از طریق تونل هایی به مرکز برج فرستاده و از آنجا به سمت ژنراتور هایی که در زیر زمین تعبیه شده است هدایت می شود.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 157 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر نیت این را دارید که زندگی سازنده تری داشته باشید

به این ۳۰ جمله ایی که با “اگر” آغاز می شوند به خوبی توجه کنید .

 

۱-اگر محصول یا خدمتی را نمی شناسید تا وقتی به آن شناخت دست نیافته اید آن را نخرید.

۲-اگر تسلطی بر اعمال خود ندارید، ولی بدانید که در نهایت اقدامات شما از آن شماست.

۳-اگر شما حداقل ۱۰ درصد درآمد تان را پس انداز نمی کنید بدانید که صرفه جویی نخواهید کرد.

 

۴-اگر بیش از حد صحبت کنید،مردم شنیدن حرفهایتان را متوقف خواهند کرد.واگر به اندازه کافی حرف نزنید، مردم هرگز نقطه نظرات شما را نخواهند شنید.

۵-اگر تنبل هستید، هرگز موفق نخواهید بود.تنبلی پتانسیل های واقعی شما را تحت تاثیر قرارخواهد داد.

۶-اگر از شغل خود نفرت دارید، شما بیش از نیمی از وقتی را که در این سیاره زندگی می کنید را متنفر بوده اید.

۷-اگر درصدی از پس انداز خود را در بازار سهام سرمایه گذاری نمی کنید،پس شما میلیون ها تومان در دوره های مختلف زندگیتان از دست داده اید.

۸-اگر آنچه را که آغاز می کنید هرگز به پایان نمی برید، درصد پیشرفت شما همیشه صفر است.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 193 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

یشتر تی‌شرت‌ها بعد از مدت کوتاهی شل می‌شوند و رنگ آنها تغییر می‌کند. این موضوع به جنس تی‌شرت بستگی دارد اما هر چه که باشد با دو حقه کوچک می‌توانید کاری کنید تی‌شرت شما بیشتر از زمانی که برایش پیش‌بینی کرده بودید کار کند.

  • بیشتر تولید کننده‌ها توصیه می‌کنند تی‌شرت‌ها را در آب سرد بشویید درصورتی که آب گرم باعث می‌شود مواد شوینده بهتر روی لباس شما عمل کنند. بعد از شستن تا جایی که ممکن است تی‌شرت را آویزان نکنید. آن را روی یک سطح صاف یا در خشک‌کن ماشین لباسشویی خشک کنید.

 

بقیه در ادامه مطالب.....

 

 

علیرضا بازدید : 183 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا میدانید: ایران در سال ۱۳۷۲ به شبکه اینترنت پیوست .

آیا میدانید: در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود دارد .

آیا میدانید: حدود ۲۶۰ میلیون سایت در کل اینترنت وجود دارد .

آیا میدانید: حدود ۱۵۲ میلیون وبلاگ در کل اینترنت وجود دارد .

آیا میدانید: ۱.۹۷ میلیارد نفر تعداد کل کاربران اینترنت است.

آیا میدانید: توییتر ۱۷۵ میلیون کاربر دارد.

 

 

آیا میدانید: فیسبوک بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

آیا میدانید: هر دقیقه، از شش میلیون صفحه فیسبوک بازدید میشود

آیا میدانید: هر ماه، کاربران اینترنت ۱۲٫۲ میلیارد ویدئو تماشا میکنند.

آیا میدانید: هر روز ۵۰ میلیون توییت انحام میشود.

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

 

علیرضا بازدید : 181 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

پوریا پورسرخ:متولد۵۶ در تهران.دکترای فیزیولوژی گیاهی

لاله اسکندری: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس گرافیک

مهناز افشار: متولد ۵۶ در تهران. دیپلم تجربی

پژمان بازغی: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس صنایع

عسل بدیعی: متولد ۵۶ در تهران.لیسانس تغذیه

زیبا بروفه: متولد ۵۴ در تهران. لیسانس حقوق قضایی

 

ماهایا پتروسیان: متولد ۴۸ در تهران. لیسانس تئاتر

پارسا پیروزفر: متولد ۵۱ در تهران. لیسانس نقاشی

هانیه توسلی: متولد ۵۸ در همدان.دانشجوی رشته نمایش نامه نویسی

هدیه تهرانی: متولد ۵۱ در تهران.دیپلم

بهناز جعفری: متولد ۵۳ در تهران. لیسانس ادبیات نمایشی

رامبد جوان: متولد ۵۰ در تهران.دیپلم

چکامه چمن ماه: متولد ۵۹ در تهران.دیپلم مجسمه سازی

 

بقیه در ادامه مطالب....

 

 

علیرضا بازدید : 723 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

آیا ميدانيد هیچ کلمه ای در زبان انگلیسی با کلمه month هم قافیه نمی‌شود.


آیا ميدانيد مورچه ها بعد از مرگ در اثر سم پاشی به پهلوی راست می‌افتند.


آیا ميدانيد هر انسانی در طول زندگی‌اش به طور میانگین ۸ عنکبوت را در حال خواب می‌خورد.


آیا ميدانيد گربه ماهی بیش از ۲۷,۰۰۰ عضو چشایی دارد.


آیا ميدانيد کشتی ملکه الیزابت دوم بابت هر گالون سوخت فقط ۱.۵ متر حرکت می‌کند

 

ایا میدانید فیل ها تنها جانورانی هستند که قادر به پریدن نیستند


ایا میدانید در40000 سال قبل ، هیچ حیوانی اهلی نبود


ایا میدانید به طور متوسط ،مردم آنقدر از عنکبوت ها می ترسند که نمی توانند آن ها را بکشند

 

آیا میدانستید که زمین در آغاز پیدایش خود ۲۰۰۰ بار بزرگ تر از حجم کنونی خود را داشته است ؟

آیا میدانستید که اولین شبکه ی تلویزیونی جهان (شبکه انگلستان bbc )در سال
۱۹۲۹پخش برنامه های آزمایشی را آغاز کرد و در سال ۱۹۳۹ برای اولین بار در جهان این برنامه ها منظم و دایمی شد ؟

آیا میدانستید که
۶۰٪ از ماهواره های جهان نظامی و ۴۰٪ بقیه غیر نظامی است ؟

 

. آيامي دانستيد فقط قورباغه هاي نر قورقور مي کنند.

. آيامي دانستيد لايه ي اوزون فقط به اندازه دو سکه ي روي هم ضخامت دارد.

. آيامي دانستيد رازي به غير از الکل کاشف گوگرد هم هست.

 

ایا میدانید سنجاقک 24 ساعت زندگي ميكند

***********
ایا میدانید سگ ماهي درياچه بيش
از 150 سال عمر ميكند

***********
ایا میدانید يك حلزون معمولي 10 هزار دندان دارد
كه همه انها روي زبانش است
 
بقیه در ادامه مطالب....

علیرضا بازدید : 221 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

آیا میدانید که یک چهارم خاک روسیه در سال پوشیده از برف است



آیا میدانید ابررسانا موادی که می‌تواند در حرارت پایین جریان را بدون مقاومت از خود عبور دهند



آیا میدانید ظروف پلاستيكي تقريبا ۵۰ هزار سال در برابر تجزيه و فساد مقاومند.



آیا میدانید در تمام وجود شما بيش از يك مشت گچ «كلسيم» وجود دارد.




آیا میدانید موش دو پای افريقائي از ميدان ديدی برابر ۳۶۰ درجه برخوردار است.

 

 

آیا میدانید انسان سالانه بيش از ۱۰ ميليون مرتبه پلک می زند



آیا میدانید ناخن‌های انگشتان دست، تقريبا چهار برابر ناخن‌های پا رشد می‌کنند



آیا میدانید دلفين‌ها هم مانند گرگ‌ها هنگام خواب يك چشمشان را باز می‌گذارند




آیا میدانید مغز انسان ۲ ٪ از وزن بدن است ولي ۲۵% اكسيژن دريافتي را به تنهايي مصرف ميكند




آیا میدانید بيشتر سردردهای معمولي از کم نوشيدن آب مي باشد.

 

آيا ميدانيد: در هر ميليمتر مکعب خون شما پنج مليون رعيت به نام گلبول قرمز وجود دارد.

آيا ميدانيد: گير کردن اعصاب بين استخوانهاست باعث خواب رفتن دست و پا ميشود

آيا ميدانيد: صاحب اصلي کارخانه Marlboro از سرطان ريه مرد.


ایا میدانید سریعترین رعد و برق با سرعت 140 هزار
کیلومتر در ثانیه حرکت میکند
****
**
*
ایا میدانید درجه حرارت هسته زمین در
حدود 5700 درجه سانتیگراد است
*
**
***
ایا میدانید ارتفاع بزرگترین موج که تا کنون در دریای آزاد
به ثبت رسیده 34 متر بوده است
بقیه در ادامه مطالب...

علیرضا بازدید : 148 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
دانشمندان دریافته اند که مورچه ها هم مانند انسانها ، صبح ها خمیازه می کشند.
چهار قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی همان مقدار مواد مغذی را داراست که در یک گوجه فرنگی رسیده وجود دارد.
دو کشور چین و آمریکا بزرگ ترین تولید کننده گان سیر در دنیا هستند.
رودخانه کنگ برای هندوها بسیار مقدس است و هر سال مردم زیادی برای پاک شدن و تطهیر ، خود را در آن می شویند ؛ در حالی که فاضلاب صد شهر و روستا و میلیون ها تن مواد سمی و زاید کارخانه ها به طور مستقیم وارد این رودخانه می شود.
چگونه يک روغن زيتون مرغوب انتخاب کنيم؟


براي انتخاب روغن مرغوب، بهتر است اول آن را ببوييد.
روغن زيتون خوب بايد بوي زيتون يا سبزي يا سيب بدهد که مربوط به نوع زيتون يا زمان برداشت آن است.
اگر بوي فلزي احساس کرديد، بدانيد که روغن، نامرغوب يا فاسد است.




مرحله بعدي، چشيدن روغن است.
براي اين کار طوري روغن را روي زبان بريزيد که سقف دهان را نپوشاند. مزه روغن نامرغوب روي زبان به کندي پخش مي شود.




برخي روغن هاي خوب در عقب دهان مزه تندي ايجاد مي کند که نشانه برداشت زيتون نارس است و با افزايش رسيدگي، مقدار تندي آن کاهش مي يابد.




فراموش نکنيد رنگ روغن زيتون معيار مناسبي براي تعيين کيفيت روغن نيست زيرا به راحتي مي توان در آن تقلب کرد.
به علاوه هر نوع زيتون، رنگ مخصوص خود را دارد و يا حتي اگر مقدار برگ هاي آن همراه دانه زياد باشد، رنگ روغن حاصل را تغيير مي دهد.




در عين حال، گاهي فروشندگان شيشه هاي روغن زيتون را در پشت ويترين يا در قفسه در معرض نور قرار مي دهند و بدون آنکه توجه داشته باشند همه خواص اين روغن مفيد را از آن مي گيرند زيرا نور موجب از بين رفتن بسياري از مواد آنتي اکسيدان موجود در روغن زيتون مي شود که براي مقابله با امراض و بيماري ها لازم است.




از مصرف روغن هايي که در ظروف شفاف و در معرض نور و حرارت نگهداري شده، خودداري کنيد و در منزل آن را در جاي خشک و خنک و تاريک قرار دهيد.



در ظرف را بلافاصله بعد از مصرف ببنديد زيرا روغن زيتون به سرعت بو و مزه غذاهاي مختلف را به خود مي گيرد و در اثر تماس با اکسيژن هوا فاسد مي شود.



براي نگهداري روغن، ظروف سراميکي يا پلاستيکي تيره بهتر از ظروف پلي اتيلني شفاف هستند.
در عين حال، اين روغن را در شرايط مناسب مي توان 120 تا 190 روز نگهداري کرد.
بیت چیست؟

بیت از ترکیب دو کلمه Binary و Digital تشکیل شده است. هر بیت دو مقدار ممکن دارد: صفر و یک. اگر چه یک بیت قابلیت پذیرش دو مقدار را داراست اما چند حلقه بیت متوالی می تواند مقادیر بیشتری را ذخیره کنند . به طور مثال دو حلقه بیت ۴ مقدار و سه حلقه ۸ مقدار را ذخیره می کنند.




هر بار که یک بیت به این حلقه اضافه شود ، مقدار داده های قابل ذخیره دوبرابر می شوند. برای مثال فرض کنید که می خواهید داده ای را که قابلیت برخورداری از ۱۶ مقدار متفاوت است را ذخیره کنید. برای این منظور شما به یک حلقه ۴ بیتی نیاز دارید.



بقیه در ادامه مطالب....

 

درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 824
  • بازدید ماه : 824
  • بازدید سال : 49,106
  • بازدید کلی : 679,384