loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 200 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
پشه ها نزارن بخوابی اگه قبل خواب بهم فکر نکنی...؛)
شب بخیر....خواب منو ببینی...



امشب حرف هایت را
در گوش ماه می زنم
تا به آفتاب بسپارد...
خواب امشبت رنگین کمانی باشد...
شبت شیک
سلام…. ببخشید این وقت شب مزاحم شدم ، یه سئوال مهم ازتون داشتم: چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟ چرا
نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟


Θ.Θ.Θ.Θ.Θاس ام اس نصف شبΘ.Θ.Θ.Θ.Θ


سلام، ببخشید بد موقع مزاحم شدم.داری ۲ میلیون تومن به من دستی بدی… . . . میخوام ایرانسلمو شارژ کنم
۵۰۰ تومان جایزه بگیرم خخخخ
سلام ، ببخشید این موقع شب اس ام اس دادم… یه سئوال مهم برام پیش آمده: چرا اگه به کسی بگن جوجویِ
من… پیشی من.. موشی… و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد… امّا اگه بگن حیووون عصبی میشه…؟! مـگـه
جـفـتـشـون یـکـی نـیـسـتـن….؟


Θ.Θ.Θ.Θ.Θاس ام اس نصف شبΘ.Θ.Θ.Θ.Θ



هاهاهاااااااااااا… گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت
وکنم!


Θ.Θ.Θ.Θ.Θاس ام اس نصف شبΘ.Θ.Θ.Θ.Θ



ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟
بقیه در ادامه مطالب.....

به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو
میده !!



Θ.Θ.Θ.Θ.Θاس ام اس نصف شبΘ.Θ.Θ.Θ.Θ


شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم
بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟


Θ.Θ.Θ.Θ.Θاس ام اس نصف شبΘ.Θ.Θ.Θ.Θ


عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس
تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن! ا

 

 

ميخواستم ببينم شب‌ها که ميخواي بخوابي، گوشيتو خاموش مي‌کني که سر کارت نزارن؟



خوابي؟ خوب اشکالي نداره، هر وقت بيدار شدي بهت مي گم… بخواب

 

ببخشيد بد موقه مزاحم شدم!!! مي خواستم قربونتون برم بايد از کدوم طرف برم!




ببخشيد مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پيش اومده مي خواستم از شما بپرسم: 1- خرس پاندا چه جوري مي تونه عکس رنگي بگيره ؟2 - اسم پدر پسر شجاع چيه ؟

 

من آلان تو آمريکا هستم، مي خواستم ببينم راسته مي گن وقتي اينجا روز باشه اونجا شبه؟



از حسن خان دو سوال پرسيدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال : 1– ماهي ها وقتي غذا ميخورند آب نميره
توي دهانشون ؟ 2– ايران ننفتشو که ميفروشه بشکه هاشو پس ميگيره ؟ با حسن فخان فکر کن جوابش رو بگو !!
در ضمن يادت نره شبا که ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره ! ( از طرف باند نعلين )

 

 

ضمن عرض سلام و آرزوي اوقاتي خوش ، شما را به ديدن ادامه خوابتان دعوت ميکنيم ! ( LG )




سلام خيلي حالم گرفته! همه بهم دروغ مي گن خواهش ميکنم تو ديگه راستشو بگو گاو حسني که نه شير داره نه
پستون پس چه جوري شيرشو بردن هندستون؟!

 

 

لالا لا لا، لالا لا لا گل ناز
من آغوشم را برایت کرده ام باز
بخواب آروم، بخواب عشقم، عزیزم
شبی امن است شبی تاریک پر از راز



خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم

 

در پی اعلام قطع شدن یارانه ی نقدی سربازان فراری توسط سازمان وظیفه ی عمومی عده ای سودجو برای رفتن به سربازی شبانگاهان اقدام به ثبت نام میکنند
گفتم که همین الان پاشی بری پلیس +۱۰ ثبت نام کنی یه موقع یارانت قطع نشه
روانی هم خودتی


یکی بود یکی نبود وقتی این یکی بود اون یکی نبود و وقتی اون یکی بود این یکی نبود وقتی هر دو تا بودن هیشکی نبود وقتی هم اونا نبودن همه بودن
بیخیال چکار داری کی بود کی نبود ادامه خوابت رو ببین

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 1,835
  • بازدید سال : 50,117
  • بازدید کلی : 680,395