loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 234 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

ﺳﻼﻡ ﺑﺒﺨﺶ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﯿﺪﺍﺭﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭﻟﯽ
ﯾﻪ ﺳﺆﺍﻝ ﻋﯿﻦ ﺧﻮﺭﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﻮﻧﻢ
ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﭘﺎﻧﺘﻮﻣﯿﻢ ﺑﻪ ﯽﮑﯾ
ﺷﻠﯿﮏ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﺻﺪﺍ ﺧﻔﻪ ﮐﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﮐﻨﻢ؟




ﺳﻼﻡ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﻭﻗﺖ ﺷﺐ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻣﯽ
ﺷﻢ, ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ:
.
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊِﯼ ﻧﻮﺍﺭ ﻏﺰﻩ
ﺑﻪ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻧﺸﺪﻩ؟؟؟




ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺑﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻣﯿﺸﻢ. ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ
ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺭﻭ ﮐﺠﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ؟

 

رک بگم :بیدار شو!!

{یک اس ام اس خالی}

هر وقت به هوش اومدي به من زنگ بزن!


صبح ساعت چند بیدار می شی کارت دارم.
بیداری؟ فكر كردم خوابي چيزي نشده بگير بخواب.

ببینم از پسر شجاع خبر داری؟ میگن رفته خدمت . خبر راسته؟


می خواستم ببینم تو هم مثل من دچار بدخوابی شدی یا نه؟؟!

چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه
نمی دونم چرا شبا احساس عشق و علاقه در من خیلی زیاد میشه ! دلم نیومد اینو بهت نگم!!

دانشمندان به تازگي کشف کردن که خواب شب مهمترين خواب در طول شبانه روز است
و هرگونه پريدن از خواب اثرات بسيار بدي را بر مغز انسان مي گذارد
پس منم مزاحمت نمي شم راحت بگيري بخوابي !

میگن هاچ زنبور عسل کنتاک کرده از خونه فرار کرده . مامانش گفت بت بگم اگه هاچ اومد در خونتون راش نده .
سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم .. اخه مجبورم به همه گوسفندام سر بزنم...


آخه كي نيمه شب مزاحم مردم ميشه به تو اسمس ميده تازه اگر هم ميخواد اسمس بده فوقش بهت ميده "شب بخير" . خو عزيزمن اين كاروبا يك تلفن ميشه راش انداخت.


سلام.امروز خواب دیدم تو رو دزدیدن بعد دیدن اشتباه گرفتنت برت گردوندن.حالت خوبه؟چرا فحش میدی؟
بقیه در ادامه مطالب......

بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

اگه خوابی بیدار شو .اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه اس ام اس اومده واست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!

 

قوز بند و كتف بند پاك سمن بخرید و ببینید چه خوب شما را به ادامه خوابی كه در خواب میدید دعوت میكن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره

 

شب قراره ساعت سه نیمه شب عقب مونده ها رو شفا بدن… خواب نمونی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس نیمه شب
خوابی؟ می خواستم sms بدم. باشه بعد مزاحم میشم…



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم… راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم… می خواستم… اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خوب؟

 

سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم یه سئوال مهم داشتم:
شما هم وقتی با ماشین هستید و احساس میکنید گم شدید ، اول صدا ضبط ماشین رو کم میکنید !!؟؟



ای بابا! هر شب من باید عین منگ ها با SMS بیدارت کنم؟ خوب مثل بچه آدم موبایلتو خاموش کن دیگه!...

شرمنده بیدارت کردم میخواستم یه خبر خوب بدم: اون روباهه که میخواست میگ میگ رو بگیره،بالاخره با کلی تلاش گرفتتش و به راهنمایی رانندگی تحویل داد...

 

هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست، امشب خواب پیتزا میبینی، نخند! یک نفر کوتاهی کرد خواب تلیت ماست دید!!

سلام.یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با SmS کسی رو بیدارنکنم!

بسم الله ارحمن الرحیم هدف ایجاد مزاحمت بود که بالحمد الله انجام شد
!

 

با عرض سلام از جانب انجمن ضد خواب ایران هدف ما بیدار کردن تمام آحاد جامعه و بر هم زدن نظم خواب ایشان است.
با تشکر ختم عریضه


خوابي؟
بيداري؟
اگه خوابي چرابيداري؟

پس بيداري؟
اگه بيداري چراخوابي؟
پس خوابي بروراحت باش!
فقط ميخواستم ببينم خوابي يابيدار!
حالاخوابي يا بيدار!


سلام
بیداری؟

.

خوب به من چه؟!چرا اینارو به من می گی؟!


.

.

چیه!نصف شبی افتادی دنبالم؟!خواب نداری؟!
بگیر بخواب مزاحم نشوووو.آویزون

 

ﺍﺯ ﺑﺎﺩ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻛﺎﺭ ﻋﺸﻖ ﭼﻴﺴﺖ ؟
ﮔﻔﺖ : ﻧﻔﺮﻳﻦ ﺑﺮ ﺟﺪﺍﻳﻲ
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻴﺒﺨﺸﻲ 11ﺷﺐ...ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺷﺪﻡ




ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﺩﯾﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻣﯿﺸﻢ ،ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ
ﭼﺮﺍ ﻟﻚﻟﻚ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﻳﻚ ﭘﺎﻳﺶ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ
ﻣﻲﮔﻴﺮﻩ؟
.
.
.
.ﭼﻮﻥ ﺍﮔﺮ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺭﺍ ﺑﮕﻴﺮﺩ، ﻣﻲﺍﻓﺘﺪ!




ﻓﺮﺩﺍ ﻓﺼﻞ ﭘﺸﻢ ﭼﻴﻨﻰ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﺳﺖ
.
.
ﺷﺐ ﺯﻭﺩ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﻰ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 49,048
  • بازدید کلی : 679,326