loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 228 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مامانم زنگ آیفونو زده باز کردم . مادربزرگم میگه رضا مامانت رو دیدی در رو باز کردی ؟؟؟ میگم : پـَ نـَ پـَ دستش رو از زیر در نشون داد من هم درو باز کردم !!


مغازم بودم سرم با اینترنت گرم بود.یه آقایی اومد گفت :یه عینک میخوام که به صورتم بیاد.طبق عادت همیشگی گفتم واسه خودتون میخواین!؟یارو خیلی مرد بود نگفت پ ن پ واسه گربه نره میخوام.گفت بله واسه خودم میخوام.

خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !

 

بابام با عجله اومده تو اتاق میگه : (( باز داری پـَ نـَ پـَ میخونی ؟؟؟ میگم پـَ... یه دفعه یه سیلی محکم میزنه در گوشم . میگم ( میخواستم بگم پَنیر نداریم بابا بگیر . ))
بابام :ا
من ا)
سازمان حمایت از حقوق جوانان ))



به چراغ قرمز رسيدم زدم رو ترمز يهو يکي از پشت زده بهم پياده شدم ببينم چي شده؟ ميگم زدي ؟؟ ميگه پ ن پ ماشينامون آشنا دراومدن دارن رو بوسي ميکنن!!! ميگم د ن د الان ک افسر بياد هزينه ي اين روبوسيو عقدو عروسيو بايد يجا حساب کنی

 

صاحب کارم زنک زده میگه مغازه ای؟میگم :پ ن پ نزدیک سانفرانسیسکو هستم


کله صبحي رفيقم ميخواست بياد درس بخونيم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگير بيار گفت واسه صبونه؟ پــ نــ پـــ واسه ذخيره سازي تو روزاي سخت زمستون


بهش گفتم چقدر خوشگل شدی ! گفت،چشات خوشگل میبینه گفتم پ نه پ میخواستی گوشام خوشگل ببینه !!
رفتم به همسايه مون مي گم تخم مرغ داري؟

مي گه مي خواي غذا درست كني؟

پـــ نــه پــــــ مي خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسي داره!!



-------------



يخچال سايدمون خراب شده زنگ زدم نمايندگي...يارو اومده،زنگ در رو زده ميگه:ازنمايندگي اومدم..

بهش ميگم:واحد8 هستيم

ميگه:بيام بالا!!!؟

ميگم:پ نه پ...همون پايين بمون..خودم4طبقه يخچال روميزنم رو كولم ميارم پايين كه به پاهاي نازنينت فشارنياد



------------



رفتم صندلي بخرم واسه كامپيوتر يارو گفت : راحت باشه؟ پ ن پ خار داشته باشه..
رفتم تو بورس سهامم که سقوط کرده رو بفروشم به کارگزار میگم بفروشش سقوط کرده
میگه سهمتو میگی؟
میگم پ ن پ توپولوف خط یاقوزآباد_چلقوزآباد



ماشین بهم زده گوووپس افتادم روی زمین دارم از درد ب خودم میپیچم!راننده پیاده میشه میگه چیزیت شده داری ناله میزنی؟میگم پ ن پ افتادم رو زمین از داور پنالتی بگیرم...‏!‏
راننده میگه نمکدون منظورم اینه ک اگه چیزیت شده زنگ بزنم آمبولانس بیاد!گفتم پ ن پ زنگ بزن برنامه عادل اینا بپرس صحنه پنالتی بوده یا نه؟!!



رفتم نانوایی خلوت بود شاطر میپرسه نون میخوایی میگم:پ ن پ من موش انبارتم اومدم خودمو تسلیم کنم
بقیه در ادامه مطالب....

پسره اومده خواستگاریم، می گم من الان می خوام درس بخونم. می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟
پـَـ نه پَــ، ۱۰ دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم می شه!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با ماشین افتادیم ته دره، یارو می گه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟
میگم: پـَـ نه پَــ، یه مشکل درون خانواده است، خودمون حلش می کنیم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اومدیم خونه، به خواهرم می گم چراغو بزن. می گه یعنی روشن کنم؟
پـَـ نه پَــ، دعواش کن!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو تاکسی تنها نشستم، می خواهم کرایه حساب کنم. طرف می گه ۱ نفر؟
می گم پـَـ نه پَــ، ۲ نفر حساب کن، خورزوخان هم هست.
حالا از تاکسی پیدا شدم به راننده نگاه می کنم، می گه باقی پولتو می خوای؟
پـَـ نه پَــ، می خواهم یه دل سیر نگاهت کنم که می ری دلتنگت نشم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
داریم راه می ریم با دوستام، پام پیچ خورده، خوردم زمین. دوستم می گه کمک می‌خوای؟
می گم پـَـ نه پَــ، شماها خودتونو نجات بدین، من این جا می مونم مقاومت می‌کنم!

 

داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!


با دوستم رفتیم بام تهران ...
یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت ...
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟ پَ نه پَ، می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره ...


همه خوابیدن . بابا بزرگم خروپف میکنه . داداشم میگه بابابزرگه خروپوف می کنه؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ صدا مودم بابا بزرگه داره کانکت میشه به اینترنت !


به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه. میگه بزنم ۲ ؟ پَـــ نَ پَـــ بزن ۳ فوتبال داره!!!!

 

ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!!! میگم پَــــ نَ پَــــ !!! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !!
همچین نگام میکنه میگه : کاش وی.پی.ان داشتم ! چون اگه الکل داشته باشه *****ه !!!


(منو داداشم دو قلوییم) در حال قدم زدن بودیم داداشم چند متر جلوتر از من راه میرفت یارو اول داداشمو دید اومد جلوتر منو دید ، رنگش پرید برگشت گفت دو قلویید ؟
گفتم: پـَـــ نَ پـَـــ اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است!


گزارش گر صدا و سیما در حال تهیه گزارش از وضعت کار و اشتغال جوانان...
سلام شمااز وضعیت کاری جوانان راضی هستین؟؟ بله...
-خودتون کجا کار می*کنید؟؟ ...
- تو گاوداری..!!!
- کارگر هستین؟؟؟
- پَـــ نَ پَـــ...گـاویم...لباس کارگر پوشیدیم میخوایم از بیمه بیکاری استفاده کنیم

ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه . استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻥ ﺩﻧﺪﻭﻧﭙﺰﺷﮑﯽ ﺩﺭ ﺯﺩﻡ
ﻣﻨﺸﯽ ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺘﻢ ﺳﻼﻡ ﺁﻗﺎﯼ ﺩﮐﺘﺮ
ﻫﺴﺘﻦ ﮔﻔﺖ ﺍﻭﻣﺪﯾﺪ ﺩﻧﺪﻭﻧﭙﺰﺷﮑﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﭖ
ﻧﻪ ﭖ ﺁﻟﺰﺍﯾﻤﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺧﻮﻧﻤﻮﻧﻪ ﮐﻠﯿﺪ
ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﺩﺭ ﺯﺩﻡ


ﻋﮑﺲ ﮔﺮﺍﻓﯿﮑﯽ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﮐﺮﺩﻡ، ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﻓﺘﻮﺷﺎﭘﻪ؟ ﻣﯿﮕﻢ : ﭖ ﻥ ﭖ ﺑﺎ ﺁﻓﯿﺲ ﺩﺭﺳﺘﺶ ﮐﺮﺩ


ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ، ﻣﻴﮕﻢ ﺳﺮﻧﮓ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻡ ، ﻣﻴﮕﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﺰﺭﻳﻖ ؟ ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَــــ ﺑﺎﺩ ﺩﻭﭼﺮﺧﻢ ﻛﻤﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺎﺩ ﺑﺰﻧﻢ

 

ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪ ﺩﻡ ﺩﺭ ﮔﻔﺖ
ﻣﯽ ﺁﯼ ﺗﻮ ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﭖ ﻥ ﭖ
ﺧﻮﺍﺑﻮﻧﺪ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﻏﺮﺗﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎ
ﻣﺎﻝ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮐﻪ ﻧﻪ ﺍﯾﺠﺎ ....


ﺳﻮﺳﮑﻪ ﺭﺍ ﮐﺸﺘﻢ ﺟﻨﺎﺯﺷﻮ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺒﺮﻡ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ. ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻩ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﮐﺸﺘﯿﺶ؟ ﻣﯿﮕﻢ : ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَــــ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺒﺮﻣﺶ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺑﺶ ﺑﺨﻮ ﺍﺑﻪ.......


ﺭﻓﺘﻢ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺗﻮﻣﺎﺷﯿﻦ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﺨﺮﯼ؟ﻣﯽ ﮔﻢ ﭖ ﻧﻪ ﭖ ﯾﻪ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺭﻭ ﺿﺒﻂ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﮐﻨﻢ.....

 

ﺩﺍﺭﻡ ﮐﺒﺎﺏ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺭﻭ ﻣﻨﻘﻞ ﻭ ﺳﯿﺨﺎﯼ
ﮐﺒﺎﺑﻮ ﻣﯿﮕﺮﺩﻭﻧﻢ. ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻟﻮﺱ
ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻦ ﺑﭽﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﮐﺒﺎﺏ ﺩﺭﺳﺖ
ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَــــ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺩﺳﺘﯽ ﺑﺎﺯﯼ
ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺟﻠﻮ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﺗﻮ ﺻﻒ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯽ
ﮔﻪ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺷﻤﺎﻡ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﺎﯾﻦ؟
ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَــــ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻣﯿﺎﻡ
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮐﻢ ﺭﻭ ﮏﭼ ﮐﻨﻢ
ﺭﻓﺘﻢ ﺩﻓﺘﺮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﻋﺠﻠﻪ ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﯿﺸﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﻢ ﮏﭼ
ﮐﻨﯿﺪ؟ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺟﺎ ﺩﺍﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ؟
ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَــــ ﻧﮕﯿﺮ ﺑﺬﺍﺭ ﭘﺮ ﺷﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﺩﺍﻡ
ﻣﯿﺎﻡ ﮏﭼ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ

 


ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺳﺒﺪ ﻣﯽ ﺑﺮﺩﻡ ﺻﺪﺍﯼ
ﻣﯿﻮ ﻣﯿﻮﺵ ﮐﻞ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ …
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﮔﺮﺑﺲ؟! ﭘـَـــ ﻧــﻪ ﭘـَـــ ﻧﻬﻨﮕﻪ
ﺍﺧﺘﻼﻝ ﮊﻧﯿﺘﯿﮑﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ !!!



ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺑﺎﻡ ﺗﻬﺮﺍﻥ ...
ﯾﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﺑﺎﻧﺠﯽ ﺟﺎﻣﭙﯿﻨﮓ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎﻻ ﭘﺎﯾﯿﻦ
ﻣﯿﺮﻓﺖ ...
ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺶ ﭘﺎﺭﻩ ﺑﺸﻪ ﻣﯽ
ﺧﻮﺭﻩ ﺯﻣﯿﻦ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻣﯽ ﺷﻪ؟ ﭖَ ﻧﻪ ﭖَ، ﻣﯽ
ﺧﻮﺭﻩ ﺯﻣﯿﻦ ﻫﻮﺍ ﻣﯿﺮﻩ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﯽ ﺗﺎ ﮐﺠﺎ
ﻣﯿﺮﻩ .....


ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻢ ﺣﺎﺟﯽ, ﺑﺰﻥ ﺗﻮ ﺩﻧﺪﻩ ﻣﻦ ﻫﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﻪ. ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺰﻧﻢ ۲ ؟ ﭘَـــ ﻥَ ﭘَـــ ﺑﺰﻥ ۳ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ!

 

ﺳﺎﻋﺖ ۸ ﺻﺒﺢ ﮐﻼﺱ ﺩﺍﺭﯾﻢ .ﻣﻨﻢ ﺧﻤﯿﺎﺯﻩ
ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻭ ﺩﻫﻨﻢ ﯾﻪ ﻣﺘﺮ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺸﻪ . ﺍﺳﺘﺎﺩ
ﻣﯿﮕﻪ ﭼﯿﻪ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻣﯿﺎﺩ؟ ﭘـَـ ﻧـَـ ﭘـَـ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
ﺑﺨﻮﺭﻣﺖ



ﻃﺒﻘﻪ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﯼ ﺧﻮﻧﻪ ﮔﻞ ﮐﻮﭼﯿﮏ
ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺭﺷﻮﻧﻮ ﺯﺩﻡ ﻣﯿﮕﻪ
ﺻﺪﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﺫﯾﺘﺘﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؟ ﮔﻔﺘﻢ ﭘـَـــ ﻧــﻪ
ﭘـَـــ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﮕﻢ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺩﻭ
ﺍﺧﻄﺎﺭﻩ ﺗﻮﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻧﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﻌﺪﺍ ﮔﻨﺪﺵ
ﺩﺭﺑﯿﺎﺩ ....


ﻗﺪﻡ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺩﺭﺍﻭﻣﺪﻩ )ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﺳﮑﻨﻪ( ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯾﻢ، ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ! ﻣﯿﮕﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮕﻪ!؟ ﮔﻔﺘﻢﭖ : ﻥ ﭖ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﻣﻬﺮﺁﺑﺎﺩﻩ ﺩﺍﺭﻥ ﻧﺴﻞ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺭﻭ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ....

 

 

ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﻓﺴﺖ ﻓﻮﺩ ﻏﺬﺍ ﺑﯿﺎﺭﻥ
ﻃﺮﻑ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻔﺮﺳﺘﻢ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ؟؟؟
ﻣﯿﮕﻢ ﭖ ﻧﻪ ﭖ ﺁﭘﻠﻮﺩ ﮐﻦ
ﻟﯿﻨﮑﺶ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﻣﯿﮑﻨﻢ.


ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ
ﺷﺪﯼ ؟
ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَــــ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ
ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ !


ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺷﺪﯼ !
ﮔﻔﺖ،ﭼﺸﺎﺕ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﭖ ﻧﻪ ﭖ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯽ ﮔﻮﺷﺎﻡ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﺒﯿﻨﻪ

 

ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﻣﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺗﻨﮓ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ
ﺑﯿﺮﻭﻥ،ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺮﺩﻩ؟
ﻣﯿﮕﻢ ﭘـَـَـ ﻥَ ﭘـَـَــ ﺩﻭﮔﺎﻧﻪ ﺳﻮﺯﺵ ﮐﺮﺩﻡ
ﻭﻗﺘﯽ ﺁﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺎ ﻫﻮﺍ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ


ﺩﺍﺭﻡ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ
ﺩﺍﺭﯼ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯽ؟ ﻣﯿﮕﻢ ﭘَـــ ﻥَ ﭘَــــ
ﺩﺍﺭﻡ
ﻋﻼﻣﺖ ﻣﯿﺪﻡ ﺳﺮﺧﭙﻮﺳﺘﺎﯼ ﻗﺒﯿﻠﻪ ﺑﻐﻠﯽ
ﺑﻔﻬﻤﻦ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﺤﺎﺋﯿﻢ. ﮔﻔﺖ ﭘﺪﺭ ﺳﮓ ﺍﻫﻞ
ﻓﯿﺴﺒﻮﮐﻢ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﺳﻮﺍﺭ ﺷﻮ ﺑﺮﯾﻢ....
ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻼﻧﺘﺮﯼ ؟ ﮔﻔﺖ ﭘَـــ ﻥَ ﭘَــــ ﺑﺮﯾﻢ
ﻗﺒﯿﻠﻪ ﺑﻐﻠﯽ ﺑﮕﯿﻢ ﺁﻭﺭﺩﯾﻤﺖ، ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ﺩﯾﮕﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﻮ ﺯﺣﻤﺖ ﺑﯿﻮﻓﺘﯿﻦ.


ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﻡ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯿﺶ ﻣﯽ ﮔﻢ ﺿﺮﺑﻪ
ﺧﻮﺭﺩﻩ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ، ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺿﺮﺑﻪ
ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ؟!!
ﭘـَـَـ ﻧــﻪ ﭘـَـَـــ ﺑﯽ ﻣﺤﻠﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﯾﮑﻢ، ﺿﺮﺑﻪ
ﺭﻭﺣـــﯽ ﺧﻮﺭﺩﻩ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 2,045
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,045
  • بازدید ماه : 3,441
  • بازدید سال : 51,723
  • بازدید کلی : 682,001