loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 230 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

دل به تو دادم تو به من قلوه دادي ! نه! به من ساندويچ دلمه دادي!
دل به تو دادم كه برام ناز كني نه بري براي من جيگركي باز كني!!
.................................................. .................................................. ......................................
اگه تو اين پيغام را نگه داري به اين معناست كه من بامزه هستم.
اگه ويرايش كنيش يعني من باز هم بامزه هستم
اگه به ديگران اين پيغام را بفرستي تو داري همه جا پخش مي كني كه من بامزه هستم.
اگه پاكش كني يعني تو به من حسوديت ميشه چون من بامزه هستم.
.................................................. .................................................. ......................................
چند وقته ميخوام يه چيزي بهت بگم، ولي رووم نميشه! اينبار ديگه ميخوام بگم.
دو... دوس.. دوسه.... دوست..... دو سه تا 6 تا ميشه
.................................................. .................................................. ......................................
خيلي دوستت دارم...يه روز ميام دنبالت ...باهم ميريم يه جا ي دور كه دست هيشكي بهت
نرسه.......قربانت عزراييل!
.................................................. .................................................. ......................................
خوشگلترين ، چطور ي ماه روي زمين؟ چه خبرا ا ي بهترين، اله ي من فدات شم عزيزترين ... {نمونهاي از افعال مع........
.................................................. .................................................. ......................................
اين ناقلا، بهترين ناقلا،شكل ناقلا،سر ناقلا،كار ناقلا،گذاشتن ناقلا،يه ناقلا،بدجنسه ناقلا ... ناقلا رو حذف كن & دوباره بخون
.................................................. .................................................. .....................................
آلبالو شفتالو هلو زردآلو آناناس همشو خودم ميخورم! فكر كردي ميخوام پاچه خاري كنم؟!

 

اس ام اس های حالگیریخانوما
خداوند ديد مرد گرسنه است نان را آفريد ديد تشنه است آب را آفريد ديد در تاريكي است
نور را آفريد ديد هيچ مشكل ديگه اي نداره زن را آفريد!
.
.
.
بيشتر مردها آرزوي بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشين براي فرار از خونه!!
.
.
.
ريشه ي تمام نزاعها سه چيزند : زر ، زن ، زمين !!!
.
.
..
.
دو چيز هميشه بايد تازه باشند؛ عشق و تخم مرغ !
.
.
.
سه چيز را زود به زود عوض كن؛ زن، عشق و پيراهن زير!
.
.
.
در پي كاهش جمعيت پسران نسبت به دختران:
درخيابان: دختر:جـووون! تـو!
پسر: ايييييييييييش! گمشو!
دختر: شماره بدم زنگ مي‌زني؟!
پسر: واه واه ! مگه خودت برادر و پدر نداري! واسه چي مزاحم پسر مردم مي‌شي!
.
.
.
مثل چيني :اگر ميخواهي براي يك روز معذب باشي مهماني كن و اگر مي خواهي براي يك
سال معذب باشي پرنده نگاهدار و اگر مي خواهي مادام العمر معذب باشي زن بگير !!!
.
.
.
هميشه عکس همسرت رو تو کيفت بزار تا هر وقت مشکل بزرگي واست پيش اومد
به عکسش نگاه کنيو بدوني مشکل بزرگتري هم داري !!
بقیه در ادامه مطالب....

میگن : گوشه آسمون نوشته ٬ هرکی یارش خوشگله ٬ جاش تو بهشته . خدائیش چه شانسی داریاااااا مفتی مفتی داری میری بهشت !!!
----------------------------------
می دونی تو مثل چی هستی؟؟؟
.
.
مثله یه تصادف وحشتناک
.
.
که کشته و مرده زیاد داره
---------------------
توی کوچه عشق دنبال تو می گشتم …..
حقیقت شب بود برگشتم!!!
---------------------
دیگه داری از چشام میوفتی ……………………ای عینک لعنتی
-----------------------
برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…
برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…
برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…
برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…
بسه… حالا برگرد…!!

از حیرونیه نگاهت
.
.
.

از تپش قلبت
.
.
.
از هیاهوی درونت
.
.
.
از پیچ وتاب کمرت
.
.
.
معلوم که جیش داری


o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<

خیال نکن اینا از دوریت مردن. دارن خودشونو برنزه می کنن


-------------------------------------

برای شادی روح هموسو،۱۰ بار بگو لعنت بر شاهزاده تسو.
این پیام رو برای ۱۰ نفر بفرست،حتما امشب سوسونا میاد به خوابت!


-------------------------------------

چی صدا کنم تو رو ؟ گورخر یا کانگورو !؟
کاشکی خر بودی عزیزم میشدم سوار تو !!!
تا حالا به مضلومیت زن جومونگ پی بردی ؟!
گوشت به این خوبی ، بهش میگن سویا!!!
.
.
.
شنیدم معروف شدی ! انقدر که یه شبکه ماهواره ای از زندگیت فیلم برداری کرده و پخش میکنه
اسم شبکه اش هم اینه
animals tv !!!
.
.
.
سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون ! بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه
!!!کمتر با آفتابه آب بخور
به غضنفر میگن متاهلی یا مجرد ؟ میگه : به نام خدا ، کشاورزم!!!
.
.
.
یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن
منم تو رو خواستم
گفت نمیشه
گفتم چرا ؟
گفت : ما تو جنس بنجل نیستیم
بی تو هر گز نمی توانم بمیرم
.
.
.
پس بیا با هم گور به گور بشیم!!!





بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،… بار دوم فکر کردم دیوانه ای،… بار سوم فکر کردم دوستم داری… اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!




آمازون با تمام درختاش… آسمون با تمام ستاره هاش… دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!




زبان اجوج مجوج بلدی ؟ ” یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا ” لطفا از آخر بخون!
یارو از ژاپن برمیگرده. بهش میگن اونجامشکل زبان نداشتی؟ میگه: من نه، ولی ژاپنی ها چرا

رفتم دم گل فروشي هر چي گشتم قشنگ ترين گلم رو نديدم . آخه گوشفند ! چرا اون گل رو خوردي
خیلی بی فرهنگ و بی شعوری
.
.
.در جامعه امروز بیداد می کنه

----------------------

میدونی سلولهای مغزت چقدره ؟

۱ کی ؟

۲ تا ؟

۱۰۰ تا ؟

شایدم ۱۰۰۰ !

شاید به میلیون هم برسه !

شایدم میلیارد !

شایدم اصلا سلول نداشته باشی !

چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !

--------------------------------

این اس ام اس ورزشیه
برو پائین

.

.

.

.

.

.
برو بالا !

-----------------------

شنیدی جومونگ اومده ایران دنبال نمک ؟

مواظب خودت باش با نمک

----------------------

*قسمتی از متن موجود نیست*

.

.

.

*بقیه متن هم موجود نیست*

.

.

.
*اصلا متنی در کار نیست*
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,299
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 2,695
  • بازدید سال : 50,977
  • بازدید کلی : 681,255