loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 234 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
بابام میگه مربی اسپانیا چرا از مسی استفاده نمیکنه؟!؟! فک و فامیله داریم؟

بابام یه مرغ مینا خریده، نـــره، بهش میگه مرغ سینا :|


یکی از فامیلامون (دختر) یک سال مالزی بود، بعد دو سال رفت کانادا. تنهام زندگی میکنه. واسه تعطیلات برگشته ایران. خواست بره کیش با دوستش، باباش اجازه نداد! گفت نمیذارم تنها بری مسافرت!


بابام دوآتیشه طرفداره آلمانه . منم اسپانیا . داداشم ایتالیا . این وسط مامانم میگه " منم طرفداره فرانسه هستم ! " میگم " از بازی کدوم بازیکنش خوشت میاد ؟! میگه " بازیکناشو خوب نمی شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب می شناسم ! :|


بابا و مامانم با هم قهر بودن، بردمشون سینما تا به این بهونه آشتی‌شون بدم. توی کافی شاپ سینما نشستیم همونجا آشتی کردن. حالا می‌گم پا شین بریم فیلم ببینیم. سر اینکه کدوم سالن بریم و چه فیلمی ببینیم با هم دعواشون شد، برگشتیم خونه :|

فامیلمون زنگ زده میگه میخوام برنامه ورد و پاور پوینت رو نصب کنم ،
کدوم دکمه رو بزنم !

بابام از مشهد زنگ زده میگه : پسرم تیرکمون کامپوزیت با تیر نظامی نمیخوای ؟
خیلی هم جدی .
ساعتم یک نصفه شبه

مامانم به داداشم گفت برو خیارو گوجه و بادمجون بگیر.
داداشم رفت و اومد جای بادمجون پنیر گرفت.
مامانم گفت:چرا پنیر گرفتی؟
داداشم:قلم سوم یادم رفت،گفتم چون کنار خیار و گوجه همیشه پنیرمیخوریم شاید پنیر باشه.
حالا مامانم بدتر از داداشم:کاش حدأقل یاد سالاد میافتادی کاهو میگرفتی :|

اومدم نون خشک اضافیاا رو ببرم بیرون بزارم .
.مامانم: نه این کار و نکنیااااا اینا لازممون میشه ! !
بابام : نه خانوم فعلا آذوقه داریم :!!
:× چه خبره الان ؟!!؟:|جنگه؟!
یعنی میخوام بگم تا این حد :|
به خواهرزادم که دوم دبستانه میگم: خوشحالیا، همش تعطیلی؟ میگه: برو خاله واقعا تعطیلیا! اقتصاد کشور فلج شد رفت پی کارش، بعد بمن میگی خوشحالم؟ برو با عروسکات بازی کن خاله!

یکی از فامیلامون یه اسب خریده 18 میلیون دلش نمیاد سوار شه !
دیروز اومده بودن خونمون بابام اول حال اسب رو پرسید بعد حال فامیلمونو !
به بابام گفت انقدر دوستش دارم که دلم نمیاد سوارش بشم ... بابامم خیلی جدی گفت خوب بذار اون سوارت بشه .. فامیل :| من =)))))))


به فاميلمون گفتم تونسي واسم شارژ بگير برداشته به جاي كد رمز،شماره سريال و واسم فرستاده فك وفاميله داريم؟
بقیه در ادامه مطالب....
خواهرم قابلمه دستشه، میگه روزنامه دیگه نداریم؟
میگم نه، میخوای سایت نیازمندیها رو باز کنم غذا رو بذار رو لبتاب !!!
میگه پس سایت کیهانو باز کن بزرگتره روزنامه ش !!!!!
فکر نمیکنم امیدی به خوب شدنمون باشه !


هفته پیش رفتیم خونه یکی از این فامیلا !! داشت به ما میگفت رفتم سکه هام رو فروختم 40 میلیون سود کردم !! دیروز میگم 100 تومان داری دستی بدی ؟
میگه والا دست و بالم خالی یه :O
اینم فک و فامیل داریم؟


به مامانم میگم سرم درد میکنه… میگه چرا ؟
میگم شاید تومور مغزی دارم …
میگه خفه شو ذلیل مرده … این حرفا چیه میزنی؟؟!!!
منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم !!! ….البته فکر کنما!!!
زندگیمو فروختم گوشی گلکسی خریدم
بابام میگه: این گاری اسبی چی داره رفتی خریدی


یه روز باعموم داشتیم تو خیابون راه میرفتیم یه دفعه یه خارجیرو دیدیم که سیصد تومن گیلاس خریده وفروشنده نمیتونه حالیش کنه.
این عموی ما هم سینه رو زدجلو رفت به خارجی گفت:میشه three hundred euro
یارو خارجیه موبه تنش سیخ شدگیلاسارو گذاشت زمین فرار کرد اخه این فک وفامیل ما داریم.


تو یه مهمونی زن عموم برادرامو دیده یکی یکی اسم میبره میگی ایشالا عروسی آقا ... عروسی آقا ... به من که میرسه میگه ایشالا لیسانس بگیری !
بابا به کی بگم درس چه درد من می خوره ؟
فک و فامیل داریم؟


دیشب بابام میگه برو از اینترنت لیست دارایی رو بگیر.میگم خوب پدر من باید سایت بدی .داری آدرسشو؟میگه آره.گفتم بده.با اعتماد به نفس فراوان گفت:www.com
خواهرم به من گفته از بیرون میای یه خودکار برام بگیر منم براش گرفتم اوردم دادم بهش ازم میپرسه این مارکش چیه؟ میگم :
گورخر خودکار رو گرفته دیده میگه خیلی دروغگویی این که zebra هست.
فک و فامیله داریم.؟؟؟؟؟؟؟؟


ما اصولا تو خونه چاقوی معمولی نداریم یا کارد یا قمه
یکی از اون قمه هارو ورداشتم می خوام هندونه ببرم
مامانم میگه کیو می خوای بکشی بهش رحم کن
مامان جناییه داریم؟؟؟؟


داریم میریم تو خونه یکی از فامیلا،به بابام میگم موهام مرتبه؟
میگه ول کن بابا اینا که دختر ندارن بخوای خوشتیپ باشی!!!
بابای استدلال گره داریم؟
مامانم آجیلارو واسه عید قایم کرده بود الان هرچی میگرده خودش پیداش نمیکنه.. :|

ا َه ، آخه الان وخت اومدن بود !
{ واکنش افراد خانواده به آمدن مهمان - هر وختی که باشه ! }

از خواب بیدار شدم رفتم تو آشپزخونه ، مامانم داشت بالای قابلمه ی نذر دعا می کرد یهو من که اومدم گفت : خدایا اینو می گم ...
(نمی دونم چی داشت پشت سرم می گفت به خدا)
با همسرم رفتیم باغ ارم بوی سبزه و چمن همه جارو گرفته، میگه وای مهرنوش چه بوی غذایی میاد!

واسه بابام اس ام اس اومده شما برنده 500 کیلوبایت اینترنت رایگان شده اید اومده میگه کجا میدن برو بگیر تا تموم نشده )))))
من :|

دو ماه از آخرین سرماخوردگیم میگذره مادرم عطسه میکنه میگه مث اینکه از تو گرفتم هر موقع مریض میشی همه رو مریض میکنی اه ! من :|
خواهر زادم امروز آروم و قرار نداره اومده تو اتاقم همه چیو بهم ریخته, بش میگم بچه بشین, چته؟
میگه:خاله جو گرفتم!

به مامانه میگم اگه من بمیرم یه عکس پرتره از خودم ندارم بزارم تو آگهی ترحیمم...میگه اون عکسه هست که رو الاغی..؟اون و میزارم...زیرشم مینویسم بالایی به رحمت خدا رفته..یه وقت اشتباه نگیرن...

بابا هم باباهای قدیم، جملات عاشقانه بابام به من:
این اراجیف چیه گوش میکنی؟(نظرش راجع به آهنگهای مورد علاقه ی من)
بیا تلویزیون داره این مزخرفات که تو دوست داری نشون میده( منظورش فیلم تخیلی و کلاه قرمزیه)
این آت و آشغالا چیه میخوری؟(منظور غذاهای مورد علاقه من، از جمله کشک بادمجون)
صبحی اومده در و پنجره اطاق منو باز گذاشته میگم نکن پدر من سرده هوا، میگه بذار بووت بره بعد میبندم
میگم من که دیشب حموم بودم، میفرمایند نه بوی ترشیدگی میدی! من از صبح بین این دو حالت نوسان دارم==> & :|
اسپانیا اول شد!!!
ایتالیا خیلی مفتضحانه باخت...از ضایگی بعضی ها خیلی خوشحال شدم!!!
ودر نگاه خشمگینش گفتم: خب حالا چیه؟ نکنه تقصیر فک و فامیل ما بوده؟..خداییش تو این یکی نقشی نداشتن


نصفه شب دارم برای خواهرم جوک فک و فامیله ما داریمو می خونم هی با حالاشو میخونم نمی خنده بش میگم الان من چی گفتم ؟ (داره با موبایلش بازی میکنه) میگه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
اخه این خواهره ما داریم


آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم؟؟
دیروز تو حیاط خونه ی داییمون لیز خوردم و پام
هم زخمی شد و هم شکست.
داییم میخواست دلداریم بده و بگه چیزی نیست!
اومده میگه عیبی نداره یکی رو میشناختم که فقط پاش شکسته بود ولی..............
فرداش مرد!!
دارم میرم دسشویی مامانم میگه میری دسشویی؟
میگم پ ن پ دارم میرم برج های دوقلوی امریکا رو که خراب شده بقایاشو بررسی کنم.
میگه:ای بیشعور می خواستم بگم یه سوسک تو دسشوییه,بکشش من ترسیدم بکشمش.
فک و فامیله با تربیت و شجاعه ما داریم؟


امروز رفتیم کارنامه بگیریم مسئولی که کارنامه ها رو میده کارنامه رو دستش گرفته میگه چچچچچ چندتا تک داری امسالوافتادی؛منم که حساس؛عین خر خونده بودم هنگ گردم آخرش بعد یه ربع نصیحت؛کارنامه رو داده دیدیم یه دونه تک هم نداریم!!
مسئول کارنامه جوگیر داریم ما!!!!!!!


پسر 15ساله همسایمون سر ظهر تو اوج گرما نشسته وسط حیاط،داره آهنگ تیک تاک (بووو سرده کاپشنم کوووو.... حتی یه پلیورم باشه ممنون...) این و گوش میده
در و همسایس داریم؟؟؟
داییم (همون که بعد 40 سال دانشجو شده) جلسه اول تیریپ کت و شلوار و کیف استادی به دست رفته سر کلاس دانشگاه , همه دختر پسرا تو کلاس فک کردن استاده اینم کم نیاورده یربع صحبت کرده براشون آخرش گفته عزیزان من استادتون نیستم ولی قول بدین چون سن و سالم ازتون بیشتره من مبصر باشم !!!



مامانم تو اتوبان 120 تا سرعت داشت یهو شرو کرد با هام دعوا کردن که تو ماشینمو خراب کردی ببین دنده پنجش جا نمیره
میبینم داره با اون سرعت میزنه دنده عقب حالا دنده عقبش خراب شده میگه کار تو



چند روز پیش عروسی دعوت داشتیم تو عروسی بابام گیر داده بود پاشو برو وسط برقص یه خودی نشون بده!
حالا هی من میگم بابا ول کن گیر نده اصن بلد نیسم برقصم!
میگه بدبخت به نفعه هردومونه،برقصی شاباش بهت میدن اون وقت این ماه هم من کمتر بهت پول میدم هم تو بی پولی نمی کشی! منو میگی
آقا منم جو گیر شدم رفتم وسط مثه فلجا شروع کردم دستو پامو تکون دادن...! بعد یه ربع جلف بازی یه دویست تومنی بهم ندادن حالا به هرکی که میرقصید پنجی می دادنا :|
حالا دیروز داشتیم با فک فامیل فیلمو میدیدیم رسید به اونجایی که من میرقصیدم..!یعنی یه جوری قهقهه می زدن انگار فیلم کمدی میبینن...!حالا بابام شروع کرده منو مسخره کردن میگه:آخه پسر تو که انقدر افتضاحی مگه کسی مجبورت کرده برقصی...!!!
منو میگی
یعنی از خجالت آب شدم




مامانم داشت تعریف میکرد:"نوزاد که بودی چند دفعه از رو صندلی پرت شدی پایین! یه دفعه رو صندلی جلو گذاشته بودمت بعد ترمز زدم دیدم کف ماشینی!" وقتی تعریف میکرد چنان ذوق داشت که اگه بابام اون لحظه واسش یه سرویس طلا میخرید ذوق نمیکرد و من تازه فهمیدم چرا در درک بعضی از درسا ناتوانم!
منو میگی :|
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 827
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 2,223
  • بازدید سال : 50,505
  • بازدید کلی : 680,783