loading...
دنیای پیامک
علیرضا بازدید : 155 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

+ 5 - 7 +9 + 12 - 35 - 6 + 4 . . . . . . . . . . . . . . . 45+ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22+ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . هر جور حساب مي‌كنم، تو آدم بشو نيستي
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
اگه گفتی کی به همه محرمه؟ **** مارکت سر کوچه! می دونی چرا؟! چون به همه شیر می ده
-----------------------------------------------------
ما 5 نوع کردن داریم: فکر کردن, نگاه کردن, بازی کردن, پرتاب کردن, بسوزه دماغ اونایی که فکر بد کردن
------------------------------------------------------
پنج دلیل خوشبختی تو:
1-داشتن دوست خوبی مثل من
2-داشتن دوستی مثل من
3-فقط داشتن من
4-داشتن من
5-من


گلی ... گلی ... گل بنفشه ... گل یاس .. گل شب بو
.
.
.
بنفشه میکاریم....کود میفروشیم
گلیه ... گل

*************************
زلیخا یوزارسیف رو زندانی کرد، حالا گیر داده به من! می گی چیکار کنم؟
*************************
تست کنکور تو شهر غضنفر اینا:
دو طفلان مسلم چند نفر بودند و اسم پدرشون چی بود؟

*************************
میمون چی توز بازنشسته شده، بهتره زودتر برای استخدام اقدام کنی!
*************************
چند مدل مي كنمت :
.
.
نمي دوني چطوري؟
.
.
1. دركت مي كنم
2. عاشقت مي كنم
3. يه فكري به حال اون ذهن خرابت مي كنم!!

************************
به يه نفر ميگن: 2*2 چند مي‌شه؟ ميگه: 5 تا! مي‌گن: برو بابا، 4 تا ميشه! ميگه: آخه من از يه راه ديگه رفتم!!
************************
یارو ميره كله پاچه فروشي، يارو بهش ميگه: قربون چشم بگذارم؟ یارو ميگه: نه آقا! حداقل صبر كن من برم قايم شم!
تو رو دوست دارم مال مني عزيز مني جيگر مني عسلمي رو تمرين کن هفته بعد که ديدمت به هم بگو
-----------------------------------
يكي از عكساتو يادگاري بده ميخوام بزارم لب قندون بچه به قند دست نزن
---------------------------------------------------------------------
یارو خيلي حوشحال، اس ام اس هاشو باز مي کنه مي بينه جوک نيست...
قيافش مي شه مثل الان تو!
---------------------------------
اگر روزي به يادت گريه كردم ... بدان آن روز پيازي رنده كردم
------------------------------------------------------------------
خر بالدار تاحالا ديدي؟ صد درصد نه. پس خيال پرواز رو از سرت بيرون كن
بقیه در ادامه مطالب....

تو رو دوست دارم مال مني عزيز مني جيگر مني عسلمي رو تمرين کن هفته بعد که ديدمت به هم بگو
-----------------------------------
يكي از عكساتو يادگاري بده ميخوام بزارم لب قندون بچه به قند دست نزن
---------------------------------------------------------------------
یارو خيلي حوشحال، اس ام اس هاشو باز مي کنه مي بينه جوک نيست...
قيافش مي شه مثل الان تو!
---------------------------------
اگر روزي به يادت گريه كردم ... بدان آن روز پيازي رنده كردم
------------------------------------------------------------------
خر بالدار تاحالا ديدي؟ صد درصد نه. پس خيال پرواز رو از سرت بيرون كن
-------------------------------------------------------------------
اگه مي دونستي دستاي سرد من چقدر به گرمي دستات نيازمنده... اينقدر دست تو دماغت نمي کردي
--------------------------------------------
يه روز از خواب بيدار بشي ببيني اون که دوستش داري گذاشته رفته صبحونه چي مي خوري؟
--------------------------------------------
‎ ‎چه کسی میداندکه تودرپیله تنهایی خود،تنهایی؟چه کسی میداندکه تو درحسرت یک روزنه درفردایی؟ پیله ات رابگشا.توبه اندازه یک پروانه زیبایی
--------------------------------------------
اگه گفتي فرق سوزن با فرقون‎ ‎چيه؟؟؟
.
.
.
.
.
.
. كور خوندي فكر كردي هميشه اين آخر جوابه؟!!!!

-------------------------------------------------

سلام من مامور گاز هستم ميخواستم بيينيم اجازه ميدي يه گاز از لپات بگيرم؟

 

سالها بود تورا ميکردم
همه شب تا به سحرگاه دعا
ياد داري که بمن ميدادي
درس آزادگي و مهر و وفا؟
همه کردند چرا من نکنم
وصف روي گل زيباي تورا؟
تو اگر خم نشوي تو نرود
قد رعناي تو از اين درگاه
---------------------------
خيلي دوستت دارم. يه روز ميام دنبالت تا با هم بريم يه جاي دور که دست هيچ ** بهمون نرسه.
قربانت عزرائيل
------------------------
ببخشيد که مزاحمتون شدم ... من نمي خواستم اين خبر ناراحت کننده رو بدم اما سعي کن قوي باشي... نامرد ها بالاخره گيتار شماعي زاده رو بردن.
-----------------------------
چند وقته نيومدي به خاطره نيومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نيست با چه ماشيني مياي! مهم نيست با چه لباسي مياي فقط بيا و اين آشغال ها رو از دم خونه بردار
------------------------------------
ميدوني رمز موفقيت چيه؟ بهت ميدم ولي قول بده پيش خودت بمونه. رمزش اينه:
56328074693-28326954-7235865636236985214217281164328818314

 

نگاه اولت بر من اثر كرد، نگاه دومت ديوونه‌ام كرد، نگاه سومت عاشق‌ترم كرد، اه، گندشو در آوردي، نگاه آخرت ديگه هيزبازي بود
-----------------------------------------
اون چيه كه لاي سينه رد ميشه........ روي رون كشيده ميشه......... يهو ميره توووو قفل ميشههه...................هي الوووووووو چقدر فكرت منحرفه، كمربند ايمنيه ديگه!!
-----------------------------------------
اين مسيج رو وقتي دور و اطرافت كسي نيست بخون!
.
.
.
.
.
اگه عجله داري برو يه جاي خلوت و تنهايي بخون
.
.
.
.
.
پشت سرت رو بپا!
.
.
.
.
.
كسي نيست؟ داري ميخوني؟
.
.
.
.
. خوب! خدا رو شكر كه كسي نيست ببينه سر كاري!
-------------------------------------------------------------------------------------
از خدا پول خواستم، بانك داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا ميترسم ازش تو رو بخوام يه گله گوسفند بده
------------------------------------------------------------------------------------
تا حالا يه بچه ميمون رو تو يه پلاستیک ديدی؟

اگه جوابت منفيه يه نگاهی به گواهینامت بکن

 

عروسك قشنگ من قرمز پوشيده تو رختخواب مخمل آبيش خوابيده عروسك من چشماتو وا كن اس ام استو بيا نگاه كن اسكول شدي عروسكم برو لالا كن
------------------------------------------------
ای کاش گل بودی تا به اندازه تمام بدیهات پرپرت میکردم
-----------------------------------------------
میان فرشتگان تنها شیطان احساس غرور می کند ! چون او میدانست تو ارزش سجده کردن نداشتی
----------------------------------------------
اگه فرهاد شيرين رو يادش بره .اگه مجنون ليلي رو يادش بره .اگه پرنده پروازو يادش بره من هيچ وقت.........هيچ وقت پول اس ام اس هايي که واست زدم رو يادم نمي ره
----------------------------------------------
من يه ليوان چاي داغ رو به تو ترجيح مي دم . چون چاي فقط زبونم رو مي سوزونه . ولي تو دلمو
چيه؟

فکر کردی يه اس ام اس جديده؟

يا فکر کردی کارت دارم؟

نه بابا فقط ميخواستم بگم دوست دارم!!!!
----------------------------------
جيگره منی

عشقه منی

همه کسمی

وجودمی

ماه منی

عمره منی

نوره منی

روحه منی خمينی

بت شکنی خمينی
------------------------
براي ديدن تو ثانيه ها رو ميشمارم

.

.

.

.

.

.

قربانت عزرائيل
----------------
پيارسال؛ سال گاو بود جنون گاوي اومد، پارسال سال خروس بود آنفلونزاي مرغي اومد، ببين واكسن هاريتو زدي؟
------------------------------
تنها يادگاري (( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) اين آخرين چيزيه که از تو برام مونده، جاي پاهات رو ديوار اطاقم، يادت به خير، عجب مارمولکي بودي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس , پياک , پيامک قشنگ , پيامک زيبا , پيامک جديد , اس ام اس جديد , اس ام اس زيبا , جديد پيام , بيات و پيامک , پيامک هاي قشنگ , گلچين پيامک , بزرگترين مرجع پيامک ايران , پيامک ايران , پيامک اين , بهترين پيامک ها پيام هاي بسيار زيبا , new sms ,new sms 92 , new sms 2013, پيامک بامزه , پيام بامزه, اس ام اس بامزه, sms بامزه, smsبامزه,پیامک های جدید , اس ام اس های جالب , sms با حال , پیام جدید 92 , اسمس 2013 , مسیج توپ 92, اس خفن , اسمس های باحال , پیام های قشنگ , اس ام اس های قشنگ 92 , اس قشنگ92 , مسیج قشنگ , sms قشنگ , اسمس توپ , پیامک توپ, پیام توپ , مسیج توپ , پيامک ايراني , پيامک خارجي , پيامک خشنگ , پيامک همه جايي , پيامک خارجکي , پيامک خارجي , پيامک بسيار زيبا و دل نشين , اس تي آر پيامک , اس تي آر اس ام اس , اس ام اس ايراني , اس ام اس خارجي , اس هاي ججديد روز , اس ام اس همه , اس ام هايهمه نوعه , sms , free sms , funny sms , s m s, nhkg,n sm ihd [ndn , hs hl hs ihd [ndn , \dhl; ihd [ndn , nhkg,n \dhl; ihd [ndn , \dhl; v,c nkdh , hs hl ihs ihd cdfh , hs hl hs ihd cdfh , hs hl hs ihd rak' , hs hl; hs [ndn ,اس ام اس هاي جديد روز , پياک خانه , پيام هاي جديد , دانلود پيام , دانلود پيامک , دانل, دانلود اس ام اس , دانلود اس ام اس پيامک هاي بسيار زيبا براي شما , موبايل پيامک , پيامک براي اس ام اس , پيامک براي ارسال , پيامک براي موبايل , پيامک ناز , ناز پيامک , \dhhl; ihd rak' , \dhl; ihd rak' , , dhl; ihd cdfh , \dhl; ihd [ndn , اس, پيامک هاي قشنگ , پيامک هاي زيبا , پيامک هاي جديد , اس ام اس هاي قشنگ , اس ام اس هاي زيبا, اس ام اس هاي 92 , \dhl; ihd rak' , \dhl; ihd 92 ,پيامک هاي 92 , پيامک 92 , اس ام اس 92 , msm92, sms92,sms 92
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 614
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 721
  • بازدید ماه : 721
  • بازدید سال : 49,003
  • بازدید کلی : 679,281